U pitanju su lanci Albert (Češka), Delhaize (Belgija i Luksemburg), Maxi (Srbija), Mega Image (Rumunija) i Alfa Beta (Grčka).
Kako objašnjavaju iz kompanije, aplikacije će koristiti zajednički izvorni kod i dizajn, što omogućava lakšu implementaciju novih funkcija, istovremeno smanjujući troškove razvoja različitih kodova i dizajna za svaku aplikaciju.
Prva u nizu aplikacija objavljena je za lanac Albert u Češkoj, dok će ostale aplikacije uslediti do kraja godine, saopšteno je iz kompanije.
Kupci će primetiti pojednostavljeniji proces kupovine, sa poboljšanim funkcionalnostima i doslednim izgledom i osećajem. Nove funkcionalnosti su zasnovane na opsežnim istraživanjima kupovnih navika naših potrošača i uključuju optimizovane promocije, liste proizvoda i sistem plaćanja, nudeći veću pogodnost i vrednost, navodi se u saopštenju kompanije.
Iz Ahold Delhaize-a su dodali da je takođe planirano spajanje dosadašnje loyalty aplikacije Muj Albert sa novom aplikacijom.
Izvor/Foto: Ahold Delhaize