Summi1
Summit2

PerSu iznenadio zaljubljene kupce

AKTUELNO

Marketing

14.02.2024

PerSu market na Dorćolu je, u susret Danu zaljubljenih, pripremio iznenađenje za parove koji su ovih dana kupovali zajedno u ovoj prodavnici.

Naime, prodavci i prodavačice opremljeni konfetama u obliku srca su pažljivo čekali i birali da iznenade parove. Svaki par koji bi prišao kasi ovih dana odmah bi bio "obasut ljubavlju".

Kako objašnjavaju iz kompanije, cilj ove akcije je bio da pokažu potrošačima koliko im znače na jedan drugačiji i neočekivan način.

Mi možda ne možemo naše kupce da obasipamo pravom ljubavlju, ali srcima da, izjavila je Milica Milošević, direktorka marketinga DTL PerSu brenda, dodajući da se nada da su uspeli kupcima da izvuku osmeh na licima.

Pored konfeta, po Beogradu su se pojavili i LED bilbordi gde su u glavnoj ulozi bili srcima obasipani parovi koji su kupovali ovih dana u ovom lancu. 

Izvor: InStore
Foto: PerSu