Centralna konferencija o marketingu FMCG brendova & usluga je pod jednim krovom okupila više od 450 učesnika koji su imali priliku da od domaćih i međunarodnih marketing stručnjaka dobiju uvid u najnovije i najaktuelnije marketinške trendove u regionu i svetu.
Nakon pozdrava organizatora, konferenciju je otvorio Goran Tintor, Head of Marketing Intelligence, Direct Media United Solutions, koji je ujedno i vodio celu konferenciju.
Učesnici su prvo slušali predavanje Zenela Batagelja, partnera u kompaniji Valicon, koji je govorio o globalnim trendovima u FMCG marketingu, nakon čega je Tony Durham, ex P&G, Global Director of Shopper Based Design for Europe, India, Middle East and Africa govorio o bihevioralnoj nauci u savremenom FMCG marketingu.
Usledile su dve studije slučaja, tokom kojih su predstavljeni brendovi Jazak i Somersby.
Fokus ovogodišnje konferencije bila je veštačka inteligencija, koja sve više pronalazi primenu u svetu marketinga, pa je tako Ljubica Vukčević, Head of Data Analytics and Insight, Direct Media United Solutions, govorila o uticaju ovih novih tehnologija na marketing, dok su Lazar Džamić, vodeći kreativni i digitalni web strateg i Jovan Bugarčić, direktor marketinga, Imlek celu priču zaokružili i primerima upotrebe AI u marketingu.
InStore Media Srbija ovom pirlikom upućuje veliku zahvalnost svim učesnicima, govornicima i sponzorima, bez kojih ovakav događaj ne bi bio realizovan, uz poruku da se vidimo i sledeće godine sa novim temama i još aktuelnijim programom!
Foto: InStore/Predrag Đukić