U susret Danu žena, tradicionalno se otvaraju pitanja o rodnoj ravnopravnosti, položaju žena, njihovoj mogućnosti napredovanja u različitim sferama života i problemima sa kojima se one susreću u svakodnevnom životu. Ova kampanja želi da pokaže da iako je Osmi mart važan trenutak za istraživanje ovih pitanja, on ne sme biti jedini datum kada se posvećuje pažnja napretku i unapređenju položaja žena u društvu i njihovom poslovnom okruženju.
Kao što je važno pričati o izazovima i problemima, tako je važno govoriti i o pozitivnim primerima i praksama, koje ujedno mogu postati podstrek za neke veće promene. Najveći domaći trgovinski lanac Univerexpot jedan je od primera kolektiva u kojem žene čine veliku većinu: čak 73% ukupnog kolektiva čine žene. Žene nisu većina samo u celokupnom broju zaposlenih, već čine većinu i u procesima odlučivanja. Pa tako na najvišim rukovodećim pozicijama nalazi se procentualno 62% žena, navode oni.
U srcu svake uspešne kompanije stoje lideri koji ne samo da vode, već i inspirišu, inoviraju i donose odluke koje oblikuju budućnost poslovanja. Iz kompanije Univerexport ponosno ističu da su to velikom većinom upravo žene koje su predvodile put i ostvarivale velike promene. Dodaju da od odlučivanja o ključnim tačkama do vođenja timova kroz izazovne projekte u maloprodajnom lancu, već decenijama unazad one ističu svoju sposobnost da prevaziđu prepreke, da se prilagode promenama, i u svakom trenutku motivišu zaposlene da unapređuju svoje procese poslovanja: Dugi niz godina, žene su bile veliki deo naših zajedničkih uspeha. Njihove ideje, predlozi i odluke činile su naš lanac prodavnica ne samo mestom kupovine, već i zajednicom koja se oslanja jedna na drugu. Od osmišljavanja novih strategija i planiranja, do realizovanja krajnje kupovine sa kupcima u našim prodavnicama, žene su bile ključne za svaki korak napred.
Zbog toga kompanija Univerexport šalje snažnu poruku svim ženama: Mi znamo koliko možete, jer vi ste pouzdane i odgovorne.
Izvor: InStore
Ilustracija: Univerexport