Hrvatska: Podravka podstiče ravnopravnost ograničenim izdanjem Vegete

AKTUELNO

Marketing

11.03.2024

Kompanija je povodom Međunarodnog dana žena, lansirala ograničeno izdanje Vegete BIO.

Kako objašnjavaju iz kompanije, pakovanje, koje predstavlja nastavak saradnje sa agencijom Bruketa&Žinić&Grey, služi kao savetnik za ravnopravnu raspodelu kućnih poslova.

Naime, na pakovanju se mogu pronaći saveti o tome kako se ove obaveze mogu ravnopravno raspodeliti među ukućanima, bilo da je u pitanju iznošenje smeće ili priprema ručka.

Potrošači će, skeniranjem QR koda na pakovanju, biti preusmereni na TikTok profil brenda, gde će moći da pronađu jednostavne recepte za pripremu obroka.

Pored poruke o ravnopravnosti, specijalno izdanje takođe ima za cilj da podseti na profesorku Zlatu Bartl, koja stoji iza brenda Vegeta i koja je ovaj proizvod predstavila pre 65 godina, u trenutku kada su se žene još uvek borile za svoju ekonomsku nezavisnost.

Ograničeno izdanje je deljeno 8. marta, na Međunarodni dan žena, a potrošači će moći da ga pronađu i u odabranim prodavnicama tokom marta.

Izvor: InStore.hr
Foto: Podravka