Lidl lansirao UEFA 2024 kampanju "Lidl kids team"

AKTUELNO

Marketing

14.03.2024

Ovogodišnji zvanični partner Evropskog prvenstva u fudbalu, kompanija Lidl, lansirala je kampanju i predstavila nagradnu igru "Lidl kids team" u okviru koje će 1.100 dece širom Evrope dobiti priliku da dožive jedinstveno iskustvo i kao podrška fudbalerima izađu na teren pred početak utakmica.

Nagradna igra, koju je danas započela i kompanija Lidl Srbija, namenjena je roditeljima i/ili zakonskim starateljima koji mogu da osvoje mesto u Lidl kids timu za svoje dete uzrasta od 6 do 10 godina. Sve što je potrebno jeste da u okviru Lidl Plus aplikacije popune odgovarajuće obrasce i prijave se, a dobitnici će biti nasumično izabrani.

Odabrani mališani će, pored mogućnosti da na teren izađu sa reprezentativcima Srbije, imati i priliku da uživaju u čitavom putovanju, budući da su svi troškovi pokriveni kako za decu, tako i za roditelja ili zakonskog staratelja. Kompanija će osim putnih troškova, za dobitnike nagrada pokriti i troškove ishrane, kao i ostalih aktivnosti tokom putovanja, poput obilaska lokalnih znamenitosti i zabavnih aktivnosti. 

Mi u Lidlu stavljamo ljude u fokus svih naših aktivnosti. Kroz saradnju sa UEFA-om i kroz Lidl kids tim imamo priliku da našim potrošačima i njihovoj deci ponudimo jedinstveno iskustvo i pokažemo im da uvek "igramo u njihovom timu",  bilo da se radi o ponudi proizvoda najboljeg odnosa cene i kvaliteta, ponudi svežeg voća i povrća, ili u ovom slučaju  prilici da i sami učestvuju u jednom od najvećih evropskih sportskih događaja, kaže Jasmina Šrndić iz Korporativnih komunikacija Lidla Srbija.

UEFA 2024 će se održati u Nemačkoj od 14. juna do 14. jula 2024. i okupiće najbolje nacionalne fudbalske timove u Evropi u borbi za prestižnu titulu evropskog šampiona. Na svakoj od 51 utakmice će se pojaviti 22 dece koji će biti pratnja igračima (po 11 za svaki tim koji igra utakmicu).

Lidl kids team nagradna igra je samo početak, jer Lidl želi da okupi milione ljubitelja fudbala da zajedno proslave i uživaju u ovom timskom sportu -  kod kuće sa porodicom i prijateljima ili kroz brojne Lidlove aktivnosti, poručuju iz kompanije.

Prijave za "Lidl kids team" u Srbiji biće otvorene od danas do 9. aprila 2024. godine. Svi dobitnici će biti obavešteni putem kontakata koje su ostavili na Lidl Plus aplikaciji.

Izvor: InStore
Foto: Lidl Srbija