Novo RTD piće kombinuje ukus poznatog soka sa nula grama šećera i 7% alkohola.
Ova inovacija dolazi u trenutku kada je u Severnoj Americi u poslednje dve godine došlo do stope rasta od 104 odsto u RTD kategoriji.
Pored toga, istraživanje je pokazalo da većina (84 odsto) onih koji piju RTD traži brendove koji ne postoje u kategoriji alkohola.
Potražnja potrošača za vrhunskim RTD proizvodima je neosporna, tako da su inovacije kako bi se zadovoljile želje Kanađana istovremeno prioritet, ali i uzbudljiva prilika za rast za Labatt. Uzbuđeni smo što ćemo ovim lansiranjem promeniti kategoriju soda i seltzera, koristeći prepoznatljiv ukus koji potrošači znaju i vole, rekao je Mike D'Agostini, direktor Beyond Beer-a za Labatt Breweries.
Labatt-ova stručnost u oblasti alkoholnih pića je razlog zašto smo uzbuđeni što ćemo nadograđivati našu dugogodišnju saradnju i inovirati jedan od naših najomiljenijih ukusa. Čineći to, kanadski potrošači sada imaju još veći izbor kada istražuju RTD opcije širom zemlje, rekla je Laura Gray, direktorka za white space inovacije za PepsiCo Beverages Canada.
Izvor: FoodBev
Foto: Labatt