Kampanja, koja traje do 31. marta, uključuje:
- Crveno vino - kompleksnog mirisa, zrelog crvenog i crnog bobičastog voća, savršeno izbalansirano i punog ukusa, koje je odležalo 3 meseca u hrastovim barik buradima, a najbolje se kombinuje sa pečenim mesom i obrok salatama;
- belo vino - svetle, bledo žute boje sa zelenim tonovima, čistog mirisa, sa intenzivnim aromama kajsija, ananasa i limete i
- roze vino - svetle boje jagoda, sa cvetnim tonovima, uz nagoveštaj karamele.
Vina su kreirana u saradnji sa Bodegas Care vinarijom iz oblasti Cariñena.
Pored vina, potrošači će u okviru specijalne ponude moći da pronađu i asortiman za čuvanje i posluživanje vina, koji uključuje METRO Professional setove čaša za crveno, belo i roze vino, METRO Professional kible i METRO Professional rashladne vitrine.
Izvor: InStore
Foto: METRO Cash & Carry