Izuzetan odziv građana Slovenije još jednom je dokazao da u Sloveniji imamo dubok osećaj humanosti i, istovremeno, jaku ekološku svest. S obzirom na izuzetan uspeh kampanje u Sloveniji, ova vrsta prikupljanja ambalaže je očigledno dobar kako da svi doprinesemo smanjenju količine otpadne plastike. Hvala svima koji su donirali flaše i zajedno sa nama stvorili bolji svet, napisala je kompanija na svom LinkedIn profilu.
U okviru akcije, u tri Lidl prodavnice sakupljeno je više od 620 hiljada (621.881) plastičnih flaša u humanitarne svrhe, čime je sprečeno da 19 tona plastike završi u prirodi, saopšteno je iz kompanije.
Kompanije su za svaku flašu dali po 5 centi, pa su tako potrošači svojim doniranim flašama prikupili 35,452 evra za Udruženje.
Kada smo pokretali kampanju "Plastenke za Junake", nismo ni sanjali da ona može tako lako da poveže celu Sloveniju i toliko dobrih ljudi. Prikupljeni iznos je izuzetan i namenićemo ga za pomoć deci oboleloj od raka. Izuzetno smo zahvalni na ovoj srdačnoj akciji, rekla je Urška Kolenc, predsednica udruženja.
Izvor/Foto: Lidl Slovenija/LinkedIn