Sa saznanjem da je u Srbiji dnevno potrebno obezbediti gotovo 1.000 jedinica krvi, što je nekim danima i u nekim periodima godine neostvarivo, Lidl Srbija pruža podršku Crvenom krstu sa ciljem da doprinese povećanju broja jedinica prikupljene krvi i broja volontera u 2024. godini, ističu iz kompanije.
Naša saradnja sa Crvenim krstom Srbije kroz različite projekte datira skoro od samog početka našeg poslovanja u Srbiji, a ove godine kroz doniranje sredstava za podršku dobrovoljnom davalaštvu krvi, težimo da dodatno osnažimo njihov doprinos društvu i ohrabrimo mlade ljude da se uključe u akcije i daju krv, čije rezerve nikada nisu prevelike, izjavila je Aleksandra Mirić ispred CSR odeljenja kompanije Lidl Srbija.
Crvenom krstu Srbije zakonom su povereni promocija, regrutovanje i zadržavanje davalaca krvi. Sarađujemo sa svim ovlašćenim transfuzijskim ustanovama u zemlji u ostvarivanju plana potreba za krvlju, a u tome su ključna snaga volonteri, koje ovim projektom kompanija Lidl Srbija osnažuje, da budemo još spremniji i brojniji kad je u pitanju komunikacija sa davaocima krvi, kao i potencijalnim davaocima krvi. Posebna nam je čast što naš entuzijazam i posvećenost kompanija Lidl Srbija prepoznaje u različitim poljima našeg delovanja u korist društva, izjavio je Ljubomir Miladinović, Generalni sekretar Crvenog krsta Srbije.
Na nedeljnom nivou, Crveni krst Srbije u proseku organizuje sa svojim volonterima oko 70 akcija dobrovoljnog davanja krvi širom Srbije.
Povodom uručenja donacije, održane su i prve radionice sa volonterima Crvenog krsta Srbije i kreiran je plan akcija za 2024. godinu.
"Klubovi 25" okupljaju mlade, uzrasta od 16 do 30 godina sa ciljem promocije dobrovoljnog, nenagrađenog i anonimnog davanja krvi. Svoje ime duguju činjenici da njihovi članovi za cilj imaju da u toku života dobrovoljno daju krv 25 puta u životu.
Izvor: InStore
Foto: Lidl Srbija