Kompanija je tokom marta, u saradnji sa trgovačkim lancem Bingo, udruženjem Think Pink i pevačicom i ambasadorkom projekta Džejlom Ramović, radila na podizanju svesti o raku dojke.
U okviru kampanje, Grand kafa je lansirala specijalno promotivno pakovanje, za čiju je svaku kupovinu donirala po jednu konvertibilnu marku za Udruženje.
Promotivno pakovanje je moglo da se pronađe u svim Bingo prodajnim objektima širom BiH i isticalo se na policama u roze pakovanju.
Prikupljenim sredstvima udruženje će, kroz projekat Dani zdravlja, obezbediti besplatne preventivne preglede širom BiH, koji uključuju besplatan mamografski pregled na mobilnom mamografu, osnovni pregled dojki, kao i dodatne zdravstvene usluge poput merenja šećera u krvi, krvnog pritiska, edukacije i konsultacija sa medicinskim stručnjacima.
Ovo je treća godina zaredom kako kompanija jača svest o preventivnim pregledima i pruža podršku ženama u borbi protiv raka dojke.
Izvor: atvbl.rs
Foto: Grand kafa