Kako navode u Lidlu, očekuje se da će predstojeća subota biti najprometniji dan ikada. Diskonter je na Uskršnju subotu 2023. dočekao skoro 2.000 kupaca po minuti, a ove godine predviđa još veći broj kupaca.
Njegov konkurent, Aldi, rekao je da se takođe priprema za "najveći Uskrs do sada", predviđajući prodaju oko 20 miliona vrućih lepinja i 8,6 miliona čokoladnih jaja.
Diskonter je takođe prognozirao rast prodaje jagnjetine za 900% tokom Uskršnje nedelje.
Tesco i Morrisons su takođe smanjili cene povrća i drugih tradicionalnih uskršnjih namirnica.
Istraživanje kompanije Reapp ukazuje na pad prodaje uskršnjih jaja od 12% ove godine, usled inflacije i novog zakona o prodaji proizvoda sa visokim sadržajem masti, soli ili šećera. Kako navodi kompanija, u prethodnih nedelju dana, u odnosu na isti period godinu dana ranije, prodato je 600.000 jaja manje, odnosno 2% manje u odnosu na 2023. Čokoladice i slatkiši takođe su zabeležili pad prodaje od 7% u ovom periodu. Prosečna cena jajeta u Velikoj Britaniji skočila je na godišnjem nivou za 11%, na 2,52 funte. |
Izvor: Grocery Gazette
Foto: Pixabay