9. april 2024 I Sava Centar Beograd I RASPRODATO
PSIHOLOŠKI KLJUČEVI USPEHA – BIHEVIORALNA NAUKA U SAVREMENOM MARKETINGU
Masterclass koji će 9. aprila održati Tony Durham je RASPRODAT. Ipak, zbog velikog interesovanja svi oni koji nisu uspeli da rezervišu mesto, imaće mogućnost da poslušaju ovo predavanje i u SEPTEMBRU, kada će InStore Media i Tony Durham ponovo održati ovaj Masterclass.
Za više detalja, pratite naš sajt, gde ćemo Vas obavestiti o datumu, lokaciji i svim ostalim neophodnim informacijama.
O predavaču
Tony Durham je jedan od svetski priznatih stručnjaka za psihologiju i ponašanje kupaca. Rođen u Velikoj Britaniji, Durham je svoju karijeru započeo davne 1982. godine u kompaniji “Procter & Gamble”, gde je ostao 35 godina. Tokom svog rada za “P&G”, Durham je obučavao neke od direktora vodećih svetskih brendova o tome kako mogu da promene svoje poslovanje tako da bolje odražava potrebe kupaca i poveća profite. Poslednju deceniju njegovog rada u ovoj firmi obeležio je rad na poziciji Director Shopper Based Design za oblast Evrope, Indije, Afrike i Srednjeg Istoka.
Sledeći veliki korak u njegovoj karijeri bio je razvijanje koncepta regionalnih “First Moment of Truth (FMOT)” centara koji su imali za cilj podizanje standarda u trgovini skupljanjem i korišćenjem najboljih praksi i relevantnih znanja o ponašanju kupaca. Ovi centri su vremenom postali mesto gde su kompanije mogle da testiraju efikasnost svojih ideja pomoću fizičkih instalacija i virtuelne stvarnosti. Danas su ovi centri prisutni širom sveta i predstavljaju važan adut za mnoge svetske kompanije.
Posle uspeha prethodnog Masterclass-a koji je okupio više od 200 učesnika, očekujte još dublje uvide, najnovije trendove i priznatu ekspertizu koja će dodatno obogatiti vaše znanje u domenu FMCG marketinga.
KOME JE NAMENJEN MASTERCLASS:
• profesionalcima iz marketinga
• profesionalcima iz trade marketinga
• profesionalcima iz prodaje
O MASTERCLASS-U
Tony Durham Masterclass, jul 2022, Hyatt Regency Belgrade
U modernom marketingu, ključ je u razumevanju potrošačkih odluka. Korišćenje različitih platformi za razmenu poruka omogućava trenutnu i personalizovanu komunikaciju, dok podsticaji poput nagrada oblikuju ponašanje potrošača. Informisanje o normama, istaknutost informacija, priming i emotivni uticaj oblikuju odluke kupaca. Angažovanje, jačanje ega i reciprocitet igraju ključnu ulogu u izgradnji lojalnosti i pozitivnog imidža brenda. Brend postaje kreator iskustava, gradeći dugoročan odnos s potrošačima putem različitih strategija, uključujući personalizovanu komunikaciju, privlačne podsticaje, usmeravanje normi i jednostavne odluke, kao i emocionalno povezivanje.
Radionica vodi učesnike kroz širok raspon koncepata bihevioralne nauke i kognitivne psihologije koje marketinški stručnjaci i prodavci mogu primeniti na svoje trenutno poslovanje. Učesnici će videti ponašanje kupaca i potrošača iz drugačije perspektive generišući niz novih ideja i koncepata koje bi mogli da primene na svoje brendove.
Koristeći okvir MINDSPACER, radionica pomaže polaznicima da razumeju kako se ljudske predrasude i naučeno ponašanje mogu koristiti za poboljšanje prodajnih i marketinških rezultata, dok istovremeno poboljšavaju zadovoljstvo kupaca i potrošača.
M I N D S P A C E R
Messenger / Glasnici – Kako različiti nosioci poruka utiču na to kako je naša marketinška komunikacija prihvaćena
Incentives / Podsticaji – Razumevanje širokog raspona podsticaja koji mogu uticati na ponašanje povećanjem ili smanjenjem sklonosti potrošača kupovini
Norms / Norme – Kako na potrošače snažno utiče kada im stavimo do znanja šta drugi ljudi rade
Defaults / Zadate postavke – Kako se unapred postavljene opcije mogu koristiti za podsticanje radnji smanjenjem napora potrebnog za donošenje odluke
Salience / Istaknutost – Kako stvari koje su različite i relevantne privlače pažnju kupaca i potrošača
Priming / Priprema – Kako se može uticati na odluke kupaca i potrošača povezivanjem trenutnih radnji sa prethodno pripremljenim informacijama
Affect / Uticaj – Kako emocije snažno oblikuju ponašanje kupaca i potrošača
Commitments / Obaveze – Podsticanje predanosti planiranjem, propisima i drugim pokretačima delovanja koji utiču na ponašanje kupca i potrošača
Ego – Kada se kupci i potrošači bolje osećaju, prodaja se povećava
Reciprocity / Reciprocitet – Kupci i potrošači lojalniji su brendovima koji donose neočekivanu korist i kažnjavaju one koji ne isporučuju
KOTIZACIJA
350 EUR*
*U cenu nije uračunat PDV
KONTAKT
Mirjana Ivanković
mirjana@instore.rs
EKSKLUZIVNO!
Pročitajte ekskluzivni intervju sa predavačem na linku.