Interaktivne predstave „Da li (se) prepoznajete?" autorke Minje Filipović i „Ispovesti" autorke Snežane Nenadović podsetile su odrasle da deci budu dobar primer, i ukazale na vrednosne standarde adolescenata koji su najosetljiviji i najranjiviji deo svakog društva.
Tribina na temu „Kako reagujete kada ne sretnete svoje standarde u relaciji sa decom?" ukazala je na novu perspektivu sagledavanja i prepoznavanja lične projekcije. Sigurnost zone komfora i onoga što je nama poznato i prihvatljivo, može uticati na to da nesvesno zračimo zameranjem, koje projektujemo na svet i ljude oko sebe koji su drugačiji.
Podsećamo, prvi deo projekta „Vreme je za porodicu“ održan je u februaru mesecu, i pokazao je da publika ima izuzetno interesovanje za ovu temu, ali i da je interaktivnost pravi način bavljenja njome. Nastavak projekta u istom smeru, sa novim aspektima ove teme, naišao je na prihvatanje publike, koja je bila puna raznolikih emocija. Kao brend koji već više od 80 godina brine o svakom članu porodice i inspiriše ih da uživaju u zajedničkim trenucima i stvaraju najlepše uspomene, Schauma nastoji da ovim projektom osnaži porodice i učini veze unutar njih kvalitetnijim i dubljim, naveli su iz kompanije Henkel.
Izvor: InStore
Foto: Aleksandra Petković