Summi1
Summit2

Izabran Proizvod Godine: Sledeće nedelje saznajemo koga su srpski kupci i korisnici izabrali

NAJAVA

Na licu mesta

04.04.2024

Svečana dodela nagrada Izabran Proizvod Godine biće održana 11. aprila u The Dream Event centru u Beogradu, kada ćemo saznati koga su ovaj šesti put zaredom u Srbiji odabrali srpski kupci i korisnici.

Uz već poznatu nagradu za proizvode – Izabran Proizvod Godine - srpski kupci su prvi put ove godine birali među brendovima i prodavnicama za nagrade Izabrani brend poverenja i Izabrana prodavnica godine u pojedinačnim kategorijama.

Svojstvena, svestki priznata i nezavisna metodologija donosi izvorno mišljenje kupaca, a priznanje nije moguće kupiti, pa je zbog toga ovo najveća nagrada za inovacije u više od 45 zemalja gde se radi izbor i obuhvata više od pet milijardi kupaca širom sveta.

Na dodeli nagrada biće proglašeni pobednici iz sledećih kategorija: Izabran Proizvod Godine, Izabran Brend Poverenja Godine, Izabrana Prodavnica Godine i Izabran Proizvod Privatne Marke Godine. Svi pobednici kategorija će biti objavljeni, a svi koji su učestvovali dobijaju i istraživanje kategorije i, na taj način, transparentan uvid u mišljenje potrošača.

Dodelu nagrada će moderirati i voditi Miloš Maksimović, dok će Srđan Olman imati zadatak da gostima izmami osmehe na lica. 

 O istraživanju i pečatu

Izabrani Proizvod Godine predstavlja univerzalan i kredibilan pečat potrošačkog glasa, izbora i priznanja, gde su kupci jedini pravi „stručnjaci“ kada su u pitanju masovni maloprodajni proizvodi i usluge. Sveobuhvatno, profesionalno i nezavisno istraživanje javnog mnjenja pojedinačnih kategorija sprovodi međunarodno priznata i nezavisna istraživačka firma NilsenIQ. Rezultati reprezentativnog uzorka srpskih kupaca određuju Izabrane proizvode godine. Misija pečata Izabrani Proizvod Godine je da pomogne proizvođačima da rastu i prepoznaju, a da istovremeno realizuju svoju viziju da svoje inovativne proizvode što uspešnije približe i predstave kupcima. Ovogodišnje izdanje obeležava novu verziju za brendove poverenja i prodavnica. Obe sa istom metodologijom prilagođene stečenom poverenju potrošača u brendove ili prodavnice.

Selekcija se zasniva na transparentnom i nacionalno reprezentativnom istraživanju stavova korisnika svake kategorije. Kupac je u samom srcu metodologije i jedini donosilac odluka. Potrošački pristup izvođača radova i organizatora uzima u obzir razvoj kupaca i pristup korisnicima i sastavni je deo vrednosti ponuđenog ekosistema sertifikacije potrošača.

Istraživanje se sprovodi jednom godišnje u decembru i januaru, prema kriterijumima od značaja za robu i usluge široke potrošnje, brendove ili prodavnice. Inovacija je jedan od glavnih kriterijuma pored atraktivnosti i namere za kupovinu kupaca, kao i preporuka.