Kompanija akciju sprovodi u saradnji sa Lions klubom iz Ljubljane, a povodom početka akcije trgovac je donirao 1.000 evra Centru za edukaciju, rehabilitaciju, inkluziju i savetovanje slepih i slabovidih za kupovinu mašine za Brajevo pismo.
Na kraju akcije, sve prikupljene naočare se pažljivo pakuju i šalju u francuski sabirni centar Medico France, gde se obeležavaju optičkim parametrima, čiste i šalju slabovidima u manje razvijenim zemljama.
Svake godine u okviru kampanje prikupimo veliki broj naočara koje imaju potencijal da promene živote. Zahvalni smo našim kupcima što tako nesebično pomažu onima koji ne mogu da priušte kvalitetne oftalmološke tretmane, rekao je Bor Trček, menadžer za trajnost i kvalitet proizvoda u Hoferu.
Ambasador ovogodišnje akcije je novinar i pevač Tomaž Mihelič Marlenna, a akcija će se sprovoditi u periodu od 13. aprila do 13. maja 2024. godine.
Izvor: InStore.si
Foto: Hofer