Trećeplasirani Nikola Kojić predstavio je svoj dosadašnji rad brendom „Mokuna“, drugoplasirana Emilija Zdravković brendom „Amelie“, dok je pobednica Marija Đorđević predstavila svoju kolekciju brendom „Olimp“. Tim revijama oni su pronašli svoje mesto u modnoj industriji, i publici pokazali posvećenost REdizajnu, REcikliranju i REgeneraciji kreiranjem novog značenja odeće i njenih vrednosti.
Veliki broj kandidata prijavio se na ovaj konkurs koji spaja etiku i estetiku, a najbolji su dobili priliku da na svojim dizajnerskim projektima rade sa mentorima Sonjom Krstić, Aleksandrom Protić, Ivanom Najdanović, Sonjom Jocić i Nenadom Radujevićem. Na taj način kreirali su brendove koji su predstavljeni u okviru revija „Belgrade Fashion Week-a“, a kojima su započeli svoju profesionalnu karijeru.
Globalno aktuelna tema „Rethink Fashion“ je centralni deo ovog projekta, kojom se mladim dizajnerima, diplomcima i studentima mode iz Srbije i ex-YU regiona pruža prilika da istraže nove ideje i koncepte u ovoj oblasti. Fashion Incubator by Perwoll je projekat BFW Design Collectiva, udruženja dizajnera u okviru „Beogradske nedelje mode“, koji već dugi niz godina podržava brend Perwoll.
Spora moda kao pokret nije samo prolazan trend, već podrazumeva i održiv pristup dizajniranju, proizvodnji i konzumaciji odeće. Pozivanjem na racionalnu kupovinu odeće i pravilnu negu odevnih komada, brend Perwoll kroz svoje kampanje podstiče perspektivu mode koja je odgovorna prema društvu i životnoj sredini, podsećaju oni u svom saopštenju.
Izvor: InStore
Foto: Đorđe Tomić