Reč je o novcu prikupljenom u okviru kampanje koja je trajala od 1. do 31. marta, koju je Ledo sproveo u saradnji sa trgovačkim lancem Konzum.
Naime, potrošači su mogli da doprinesu radu Udruženja kupovinom smrznutih proizvoda poput graška, boranije i raznih riba.
Ček na 20.000 evra Udruženju je, u ime kompanije Ledo plus, uručila Ivana Miličić, brend menadžerka.
Ledo plus kao lider u proizvodnji smrznute hrane i sladoleda, osim svoje primarne odgovornosti prema potrošačima, prepoznaje i svoju ulogu u društvu. Svesni smo koliko je važno da doprinosimo dobrobiti zajednice u kojoj poslujemo, stoga smo s ponosom podržali udruženje koja pruža podršku deci oboleloj od malignih bolesti, kao i njihovim porodicama. Verujemo da će ovaj gest olakšati rad Udruženja. Posebno zahvaljujemo svim našim potrošačima koji su kupovinom Ledo proizvoda podržali našu inicijativu i dali doprinos ostvarenju ovog cilja, poručila je Miličić.
Želimo da se zahvalimo Ledu kao inicijatoru, ali i svakome ko je kupovinom proizvoda podržao prikupljanje ovog iznosa. Od početka delovanja, udruženje Ljubav na delu pomogli je više od 800 porodica. Svake godine imamo oko 60 novih korisnika pored korisnika iz prethodnih godina, jer lečenje neretko traje i duže od dve godine. Uz pružanje podrške tokom i nakon teških lečenja, radimo na podizanju kvaliteta života dece obolele od malignih bolesti i njihovih porodica putem brojnih aktivnosti i događaja. Donacija koju smo primili od Leda će nam omogućiti dalji razvoj i pružanje podrške onima kojima je najpotrebnija, rekla je Vedrana Babić, sekretarka udruženja Ljubav na delu.
Udruženje Lubav na delu osnovano je 2008. godine sa ciljem poboljšanja uslova lečenja dece u okviru Klinike za dečje bolesti Zagreb. Prema poslednjim objavljenim podacima Registra za rak Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, u Hrvatskoj je u 2021. godini dijagnoza maligne bolesti postavljena kod 115 dece.
Izvor: InStore.hr
Foto: Ledo