Proizvođač je u prvom kvartalu prijavio rast prihoda od 7,3%, na 2,6 milijardi evra, u odnosu na isti period godinu dana ranije, nadmašujući očekivanja analitičara za rast od 6,2%.
I obim i cene doveli su do rasta prodaje Nivee u prva tri meseca ove godine, rekao je Vincent Warnery, izvršni direktor Beiersdorf-a, dodajući da je luksuzni brend La Prairie takođe zabeležio rast od 1%.
Prodaja ovog brenda u Kini porasla je za čak 14% u ovom periodu, dok su Eucerin i Aquaphor zabeležili rast prodaje od 13%, a Nivea dvocifreni rast, saopšteno je iz kompanije.
Prodaja proizvoda za negu kože porasla je za 10% u prvom kvartalu, nadoknadivši pad od 5,4% u Tesa diviziji.
Kompanija sada očekuje rast prodaje od 6% do 8%, u odnosu na svoju prethodnu prognozu rasta u srednjem jednocifrenom rasponu.
Izvor: ESM magazine
Foto: Beiersdorf