Kako je naveo Asanović, u pitanju je zemljište površine od 200.000 kvadratnih metara, na kom trgovac želi da izgradi logistički centar koji će opsluživati planirane prodavnice u Crnoj Gori.
Podsetimo, iz kompanije su u aprilu prošle godine rekli da stalno razmatraju mogućnosti za širenje poslovanja.
Crna Gora je, u pogledu maloprodaje, tržište na kojem potrošači žele model koji nudi Lidl, a to je ponuda proizvoda visokog kvaliteta po najpovoljnijim cenama. Zbog toga, Lidl trenutno investira u moguće lokacije za prodavnice i logističke centre u Crnoj Gori, naveli su iz kompanije tom prilikom.
Trgovac je takođe nedavno povećao upisani kapital na 23,5 miliona evra, što je za dva miliona više u odnosu na dosadašnji iznos.
Kompanija je do sada upisala vlasništvo nad tri nekretnine, dve u Podgorici i jednu u Nikšiću, za šta je, prema saznanjima Investitora, utrošila više od 17 miliona evra.
Objekti u Podgorici nalaze se na placu koji se prostire na površini od oko 14.000 kvadrata, dok objekat u Nikšiću zauzima površinu od oko osam hiljada kvadrata.
InStore Media najavljuje 3. Supply Chain Beograd, koji će se održati 4. juna 2024. u Sava Centru! Konferencija na jednom mestu okuplja kompanije i pojedince – trgovačke lance, proizvođače, distributere i prateću industriju - i predstavlja trendove, primere dobre poslovne prakse i vodeće domaće i međunarodne stručnjake u procesima dobavljačkog lanca u sektoru robe široke potrošnje. Više o konferenciji pročitajte ovde.
Izvor: SeeNews
Foto: Lidl