Grupacija, koja upravlja lancima Stop & Shop, Giant, Food Lion i Hannaford u Sjedinjenim Državama, i lancima Albert Heijn i Delhaize u Holandiji i Belgiji, zabeležila je poboljšanje marže tokom prvog kvartala u Evropi za 0,3 procentna poena na 3,2%, ali i pad od 0,2 procentna poena na 4,6% u Sjedinjenim Državama, koji je pripisala inflaciji i pokušaju potrošača da uštede.
Takođe smo primetili da udeo privatnih robnih marki u SAD raste jer ljudi traže alternativne opcije jer su njihovi kućni budžeti pod pritiskom, rekao je Frans Muller, izvršni direktor Ahold Delhaize-a.
On je dodao da su razgovori o cenama između proizvođača i trgovaca i dalje veoma intenzivni, pri čemu obe strane imaju za cilj povećanje obima.
Kompanija je u prvom kvartalu prijavila osnovnu maržu operativnog prihoda od 4%, iznad očekivanja analitičara za maržu od 3,8%.
Prodaja grupe dostigla je 21,72 milijarde evra u kvartalu, nešto iznad konsenzusa od 21,53 milijarde evra.
Izvor: ESM magazine
Foto: Ahold Delhaize