Digital Day 2024: Kakvu budućnost nam oblikuje veštačka inteligencija

NAJAVE

Marketing

10.05.2024

Svi smo svesni činjenice kolike nam promene u svakodnevni život i poslovanje donosi sve aktivnija upotreba veštačke inteligencije. Unapređujući targetiranje, kreirajući bolje personalizovane sadržaje, efektnije i efikasnije kampanje, unosi revoluciju u celokupni ekosistem digitalnog oglašavanja. O svim uticajima AI na digitalnu industriju, inovacijama i napretku u pogledu njene upotrebe govoriće eminentni stručnjaci iz zemlje i sveta na konferenciji Digital Day koja će se 21. maja održati u Domu omladine Beograda, pod sloganom “Shape the Future of AI”.

Među keynote govornicima konferencije ove godine će se naći oni koji uveliko i praktično upotrebljavaju AI alate u kreativnoj industriji, oglašavanju i medijima među kojima su Jacek Kniaź, Performance & Enterprise Lead CEE, Teads, Aleksandar Babić, Senior Business Development Manager, Yandex Ads, Aleksandar Nikolić, osnivač AiChatBot.rs i Darko Marjanović, suosnivač, Things Solver.

Jacek Kniaź iz kompanije Teads će otkriti besprekorna omnichannel iskustva uz koja korisnici mogu imati engagement svuda. Budućnost medija danas je Connected TV (CTV) – televizija koja podržava striming video sadržaja, što se smatra da će uskoro postati dominantna sila u advertajzingu. Biće predstavljeno kako u kompaniji Treads rade integracije visokokvalitetnog videa, digitalnih i CTV medija kako bi podstakli smisleniju vezu između brendova i potrošača. 

Aleksandar Babić, senior menadžer za razvoj poslovanja iz kompanije Yandex Ads, će objasniti šta imaju zajedničko najbolji čovekovi prijatelji - psi i AI algoritmi u oglašavanju. Ovo predavanje će posebno biti važno svima onima koji se bave e-trgovinom, jer će ih Aleksandar naučiti kako da poboljšaju rezultate reklamiranja pravilnom brigom o algoritmima.

Aleksandar Nikolić, osnivač kompanije za izradu AI ChatBotova, će kroz analizu najnovijih trendova, studija slučaja i primera najbolje prakse, otkriti kako AI Chatbotovi optimizuju komunikaciju između brendova i korisnika, pružajući personalizovane usluge i efikasnu podršku u realnom vremenu. 

Darko Marjanović je preduzetnik i osnivač Things Solver, čiji je cilj da omogući kompanijama da koriste AI za rast i unapređene veze sa korisnicima. Trenutno je fokusiran na izgradnju Solver AI Suite, seta modularnih aplikacija koje pomažu marketing i prodajne timove da razumeju i angažuju svoje korisnike kroz ujednačavanje i standardizaciju podataka, segmentaciju i uvide, automatizaciju marketinga i korišćenje naprednog AI sistema preporuka za veće stope konverzije. 

Trinaesta konferencija Digital Day će biti otvorena tradicionalnim predstavljanjem rezultata AdEx istraživanja za 2023. godinu, koje će i ove godine publici prezentovati Đorđe Bukinac, Head of GroupM Nexus.

Više informacija o događaju mogu se pronaći na linku.

Izvor: InStore
Foto: IAB Serbia