King je za nas sinonim za kreativnost, pa smo uz ovu, do sada najveću inovaciju, pokazali našu posvećenost ovom brendu. Želeli smo da pomerimo granice i da našim lojalnim potrošačima i ljubiteljima Kinga pružimo potpuno novo iskustvo uživanja u sladoledu. Uz King in Layers slavimo inovaciju u svetu sladoleda uz koju stižu slojevi različitih ukusa i bogate kremaste teksture. Verujemo u ovaj jedinstveni put, kao i da će King in Layers postati omiljena poslastica za letnje dane koji stižu, poručio je Miodrag Marinković, brand development direktor za kategoriju sladoleda u kompaniji Frikom.
Kako objašnjavaju iz kompanije, sloganom su želeli da poruče da svaki sloj ovog premijum sladoleda donosi novi ukus, autentičnu teksturu i jedinstveni doživljaj, čineći konzumiranje ovog sladoleda potpuno novim iskustvom.
King Supreme donosi slojeve slane karamele i sofisticiran balans slatkih i slanih ukusa. Slojevi koji čekaju potrošače u ovoj čaši sladoleda su slana karamela, hrskavi komadići keksa i makadamija oraha, dodatno obogaćeni prelivom od slane karamele.
Ljubitelji osvežavajućih i voćnih sladoleda će se zaljubiti u King Majestic koji donosi novu dimenziju hladnog i baršunastog čizkejka u čaši sa slojevima borovnice, bele čokolade i hrskavog keksa.
Obožavaoci čokoladne rapsodije će dočekati King Obsession čaša sa ukusima kremaste čokolade i bele čokolade, obogaćenih čokoladnim prelivom, hrskavim komadićima brownie kolača i žitarica.
Izvor: InStore
Foto: Leo Burnett