U pitanju je virtuelni asistent SuperfoodChef-AI, koji je Podravka razvila u saradnji sa agencijom 01 Content & Technology - C3 Croatia i Infobipom i koji potrošačima nudi personalizovane preporuke recepata na osnovu njihovih navika u ishrani i preferencija.
Naime, Native Advertising Institute, nagradio je ovaj projekat srebrom u dve kategorije: Best Use of Artificial Intelligence i Best Native Advertising Strategy.
Izuzetno sam ponosna što sam imala priliku da delim pozornicu sa svetskim stručnjacima i aktivno učestvujem na konferenciji koja deluje izvan okvira klasičnih medijskih kampanja. Našim inovativnim projektom SuperfoodChef-AI, Podravka i Coolinarika ponovo su se dokazale kao predvodnice trendova, posebno na polju digitalnog marketinga i načinu na koji kroz nove tehnologije prepoznajemo i odgovaramo na potrebe naših korisnika, rekla je Ksenija Latković Kozarac, direktorka digitalnih komunikacija u Podravki.
Latković Kozarac je takođe istakla kako je implementacija SuperfoodChef-AI-a značajno unapredila interakciju sa korisnicima, omogućujući im personalizovana iskustva i relevantne sadržaje koji zadovoljavaju njihove specifične potrebe i preferencije.
Izvor: InStore.hr
Foto: Podravka