Izdanje obuhvata:
- Kompletan pregled maloprodajnih lanaca u Srbiji koji broje 10+ objekata:
lična karta kompanije (rukovodstvo, godina osnivanja, kontakt podaci)
geografska pokrivenost (Vojvodina/Beograd/Zapadna Srbija/Jugoistočna Srbija)
ukupan broj objekata po formatima (hipermarket, supermarket, velika/srednja/mala trgovina)
broj zaposlenih
asortiman (broj artikala po formatima)
specijalni segmenti (mesara, pekara, zdrav kutak, gotova jela)
programi lojalnosti
online prodaja
- Retail analize i istraživanja o kupovnim navikama potrošača sledećih agencija:
NielsenIQ
CPS GfK
Ipsos
RetailZoom
Focus
Smart Plus Research
Nielsen Audience Measurement
Mediana
Kantar TMG Insights
Deloitte
Dun & Bradstreet
Euromonitor International
Privredna komora Srbije
Izdanje u brojkama:
100 + strana
50 + trgovačkih lanaca (uključujući benzinske stanice i kioske)
20 + analiza tržišta
30 + oglasa (brendovi, usluge, trade marketing, kampanje, imidž)
Prošlogodišnje izdanje Trgovačke mape možete preuzeti ovde.