Supermarketi, hipermarketi i diskonti trgovca čine 15,01% tržišta, dok je u segmentu supermarketa kompanija dostigla tržišni udeo od 23,49%.
Iako je 2023. bila složena godina za italijansku ekonomiju i potrošnju, sve komponente našeg sistema nastavile su da rastu po stopi većoj od inflacije, dostižući prag od 20 milijardi evra. Ovo dostignuće je rezultat posvećenosti članova i zadruga Conada, koje želimo da konsolidujemo ambicioznim planom za obnovu prodajne mreže i dalje jačanje našeg maloprodajnog brenda, koji će se odlikovati kvalitetom, praktičnošću i održivošću, rekao je Mauro Lusetti, predsednik Conada.
Conad je svoj rast pripisao dobrom učinku svojih proizvoda privatne robne marke, koji su zabeležili rast prodaje od 12,9%, na 6 milijardi evra u ovom periodu.
Iz kompanije dodaju da planiraju da ulože 1,7 milijardi evra između do 2026. godine, fokusirjaući se na pet strateških stubova svog brenda: efikasnost, kanali prodaje, digitalizacija, razvoj veština i održivost.
Izvor: ESM magazine
Foto: Conad