Summi1
Summit2

L'Oréal Balkan obeležio 15. Dan građana

AKTUELNO

Podrška

08.07.2024

Kompanija L'Oréal održala je akciju uređenja Radne jedinice Dom Jovan Jovanović Zmaj, koja posluje u okviru Centra za negu dece i odojčadi Zvečanska.

U volonterskoj akciji učestvovalo je više od 120 zaposlenih kompanije L'Oréal u Srbiji, uz podršku slikarke Jelene Katanić, vaspitača i dece koja u Domu borave.

Povod za organizaciju ovog događaja je globalna volonterska inicijativa kompanije L’Oréal "Dan građana" (Citizen Day) u sklopu koje se širom sveta organizuju akcije podrške lokalnim zajednicama. Ove godine akcija u Srbiji organizovana je sa ciljem podrške Centru za zaštitu odojčadi, dece i omladine - ustanovi socijalne zaštite koja kroz usluge smeštaja zbrinjava decu i mlade čije je pravo na život u porodici ugrožen. U Domu Jovan Jovanović Zmaj boravi oko 48 dece i mladih bez roditeljskog staranja, kao i deca i mladi sa smetnjama u razvoju. Namenjen je deci školskog uzrasta – od 7 do 18 godina, kao i studentima do navršenih 26 godina starosti.

Na betonu dvorišta ovog Doma u beogradskom naselju Braće Jerković oslikane su društvene igre, travnjak je pretvoren u baštu, unutrašnje dvorište je sada prijatan kutak za odmor u hladovini, a sobe štićenika Doma okrečene su i oslikane prema njihovim željama. 

Svi smo zajedno uživali u radovima. Sada će naša deca moći još više da se zabave i druže. Posebno smo srećni što su na betonu našeg dvorišta ponovo oslikane igre Ne ljuti se čoveče, Školice i Twister. Ovom akcijom ste im zaista učinili da Dom bude lepši za život. Sobe su im sada čiste i okrečene, a na zidovima su ponovo njihovi omiljeni crteži i junaci… Mi se ovde staramo o deci i mladima bez roditeljskog staranja, kao i o deci sa smetnjama u razvoju, a ponekada je teško svima njima izaći u susret kada je reč o zabavi i igrama. Ova akcija ih je ujedinila, jer su i sami želeli da ulepšaju svoje mesto za život, da se zabave, druže i takmiče. Sada imamo cveće o kome će da brinu, sređeno je unutrašnje dvorište u kome je tokom letnjih meseci prijatno jer je hladovina. Klupe su im sada ofarbane, zidovi doma obnovljeni, sve izgleda lepše, rekao je Stefan Lukić, rukovodilac RJ Dom Jovan Jovanović Zmaj.

U sklopu ove akcije, okrečene su sobe u kojima štićenici borave, druže se i uče. Osveženi su i hodnik i spoljni zidovi Doma, klupe i drveni paviljoni u dvorištu. Uređene su zelene površine, sklonjen je korov, a posađeno je i cveće. Umetnica Jelena Katanić, osnivačica brenda Wallart Belgrade, koja se bavi oslikavanjem izloga i murala, je obnovila crteže na zidovima dečijih soba. Obezbeđena je i donacija higijenskih i kozmetičkih proizvoda za korisnike i zaposlene u Centru, kao i sportski rekviziti za badminton i stoni tenis.

Na kraju radova, volonteri i štićenici Doma organizovali su takmičenja u basketu, badmintonu i stonom tenisu. Pobednicima – deci i mladima Doma Jovan Jovanović Zmaj, uručen je zasluženi pehar jer su svojom igrom eliminisali „protivnike“, dok su na kraju svi štićenici Doma dobili medalje.

Ova tradicionalna akcija, koju ove godine organizujemo po 15. put, ističe značaj volontiranja i solidarnosti među ljudima i svakome od nas pruža priliku da damo i lični doprinos nekoj važnoj lokalnoj inicijativi. Na ovaj način ujedno šaljemo poruku da kroz saradnju kompanija i različitih organizacija i institucija, čak i za jedan dan može biti postignuta vidljiva promena i dat značajan doprinos. Uživali smo u radu i druženju sa decom i mladima iz Doma Jovan Jovanović Zmaj, a nadamo se da smo i doprineli tome da imaju prijatniji boravak u Domu. Veliko hvala i slikarki Jeleni Katanić koja je oslikala sobice, Udruženju za podršku osobama ometenim u razvoju „Naša kuća“, koje je napravilo sendviče za sve volontere i štićenike Doma, navela je Sanja Burg, direktorka korporativnih komunikacija u kompaniji L'Oréal Balkan.

L'Oréal svojim zaposlenima širom sveta kroz Dan građana pruža priliku da radni dan provedu volontirajući još od 2010. godine. U ovoj akciji svake godine učestvuje oko 30.000 hiljada zaposlenih u oko 60 zemalja širom sveta, a u Srbiji je ova vrsta akcije organizovana 15. put. 

Izvor: InStore
Foto: L'Oréal Balkan