Iz kompanije dodaju da žele da istraže nove, skalabilne opcije dopuna na osnovu svojih dosadašnjih saznanja kako bi obezbedili bolju operativnost, prihvaćenost i održivost inicijative.
Kompanija je ovu vest podelila u okviru četvrtog izveštaja Brighter Living Report, koji prati napore trgovca ka postizanju ESG ciljeva.
Izveštaj je pokazao da su cena, pogodnost, čistoća i percipirani kvalitet proizvoda ključne prepreke koje su sprečavale kupce da isprobaju i koriste stanice za dopunu.
Podsetimo, kompanija je prvu stanicu za dopunu lansirala 2020. godine u okviru svoje prodavnice u Leedsu, nakon čega je 2021. usledilo otvaranje ovih stanica u dodatne tri prodavnice (Toryglen, York, Milton Keynes).
Svaka prodavnica je posedovala 15 stanica za dopunu, nudeći potrošačima više od 30 proizvoda u ovom formatu, uključujući žitarice, ovas, čaj i kafu, pirinač, testeninu, ali i neprehrambene proizvode poput šampona, sapuna za ruke i deterdženta za veš.
Izvor: ESM magazine
Foto: ASDA