Summi1
Summit2

Lidl o osvešćenoj ishrani – Hrana za bolje sutra

AKTUELNO

Srbija

17.07.2024

Kao jedan od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Evropi, Lidl Srbija prepoznaje svoj uticaj u pogledu načina ishrane kod ljudi i odgovorno se ponaša po pitanju zdravlja potrošača i planete. Zato se u okviru svoje strategije Lidl obavezao da će posvećeno raditi na tome da uz transparentnu komunikaciju pruži što širi asortiman ponude zdravijih i održivijih proizvoda.

To znači više zdravijih proizvoda na biljnoj bazi, integralnih i onih sa manje šećera i soli, kao i veća ponuda održivih proizvoda, onih koji su manje štetni po planetu, poput namirnica na bazi biljnih proteina, veganskih proizvoda, kao i organski uzgojenog voća i povrća.

Na ovaj način će Lidl svojim potrošačima olakšati donošenje odgovornih odluka prilikom kupovine i time pozitivno uticati na svoj i život drugih ljudi, kao i zaštitu planete.

Podsetimo, kompanija je prošle godine saopštila da je smanjila udeo soli u određenim hlebovima i pecivima koji su u stalnoj ponudi Lidl pekare za 20 do 50%.

Osvešćena ishrana omogućava izbalansiranu ishranu, uz dodatno osnaživanje potrošača u donošenju odluka pri izboru hrane, kao i transparentnu komunikaciju i ponudu zdravijih i održivijih proizvoda, poručili su iz kompanije tom prilikom.

Pored toga, Lidl je sa ciljem pružanja podrške svojim potrošačima na putu osvešćene ishrane, pokrenuo akciju označavanja dela asortimana sa Nutri Score oznakom. Ova oznaka vidljiva je na proizvodima i nudi pregled nutritivnih vrednosti kako bi se lakše donosile zdravije i osvešćene odluke u ishrani. 

Izvor: InStore
Foto: Lidl Srbija