To znači više zdravijih proizvoda na biljnoj bazi, integralnih i onih sa manje šećera i soli, kao i veća ponuda održivih proizvoda, onih koji su manje štetni po planetu, poput namirnica na bazi biljnih proteina, veganskih proizvoda, kao i organski uzgojenog voća i povrća.
Na ovaj način će Lidl svojim potrošačima olakšati donošenje odgovornih odluka prilikom kupovine i time pozitivno uticati na svoj i život drugih ljudi, kao i zaštitu planete.
Podsetimo, kompanija je prošle godine saopštila da je smanjila udeo soli u određenim hlebovima i pecivima koji su u stalnoj ponudi Lidl pekare za 20 do 50%.
Osvešćena ishrana omogućava izbalansiranu ishranu, uz dodatno osnaživanje potrošača u donošenju odluka pri izboru hrane, kao i transparentnu komunikaciju i ponudu zdravijih i održivijih proizvoda, poručili su iz kompanije tom prilikom.
Pored toga, Lidl je sa ciljem pružanja podrške svojim potrošačima na putu osvešćene ishrane, pokrenuo akciju označavanja dela asortimana sa Nutri Score oznakom. Ova oznaka vidljiva je na proizvodima i nudi pregled nutritivnih vrednosti kako bi se lakše donosile zdravije i osvešćene odluke u ishrani.
Izvor: InStore
Foto: Lidl Srbija