Kompanija je, pod sloganom "190 država pod jednom zvezdom" ("More than 190 countries, One shared star"), predstavila novo, šareno pakovanje sa bojama sa zastava država u kojima je prisutan Heineken.
Ovim ograničenim izdanjem Heineken piva, slavimo internacionalizaciju. Kombinacijom elemenata zastava različitih država, ovo izdanje ističe Heinekenov globalni domet i raznolikost. Kroz dinamičnu i živopisnu prezentaciju, ovaj koncept prikazuje bogate višejezične i multikulturalne aspekte zemalja u kojima se uživa u Heinekenu, saopšteno je iz agencije.
Podsetimo, Olimpijske igre će se ove godine održati u Parizu od 26. jula do 11. avgusta.
Heineken se ovim lansiranjem pridružio spisku kompanija koje su lansirale kampanje u susret predstojećim Igrama. Heinz je nedavno lansirao kampanju u okviru koje dodeljuje posebne medalje u duhu Igara "svakodnevnim herojima".
Trgovački lanac Carrefour je takođe lansirao kampanju u susret Olimpijskim i Paraolimpijskim igrama. Pored toga, Carrefour je jedini trgovac koji će prodavati zvanične maskote ovogodišnjih Igara.
Izvor: The Dieline
Foto: Heineken