Summi1
Summit2

11. FMCG Summit Beograd: Evropski trendovi i perspektive lokalnih tržišta: Pogled u budućnost

NAJAVE

Srbija

19.07.2024

Jedanaestu godinu zaredom, u organizaciji InStore Media, biće održan FMCG Summit Beograd - centralni trgovački događaj. Iskoristite ovu sjajnu priliku i dođite 4. oktobra u Sava Centar.

Ponosno najavljujemo našeg sjajnog govornika - Hans Eysink Smeets, međunarodni konsultant za maloprodaju. Ne propustite priliku da ga čujete uživo! 

Prijavite se danas [www.fmcg-summit.rs] i budite spremni da iskoristite pun potencijal FMCG Summita 2024!


Šta ćemo čuti?

Sektor maloprodaje robe široke potrošnje (FMCG) u Evropi prolazi kroz dinamično okruženje pod uticajem ekonomskih pritisaka, digitalnih inovacija, promenljivih potrošačkih preferencija i povećanog fokusa na održivost.

Trgovci koji se uspešno prilagode ovim trendovima i iskoriste tehnologiju za poboljšanje korisničkog iskustva imaju velike šanse za uspeh na ovom tržištu u razvoju.


O govorniku

Hans Eysink Smeets je jedan od vodećih svetskih retail konsultanata. Sarađivao je sa liderima na tržištu supermarketa, hipermarketa, bankarstva, automobila i FMCG-a u više od 40 zemalja na 5 kontinenata. Pisao je članke za vodeće retail veb-sajtove kao što su RetailDetail i Distrifood. Pored konferencija i samita, Smeets je govorio o najnovijim trendovima u FCMG industriji za maloprodajne gigante kao što su Unilever, Mars, Albert Heijn, Migros i Pepsi.

Čovek može samo da sanja da ima tako hrabrog i iskusnog konsultanta.
-Ulf Bergenudd, CEO Pressbyran

Ako su vam potrebni drugačiji pravac, jasna vizija i pozitivna energija u organizaciji, unajmite Eysink Smeets.
-Wouter Kolk, CEO Ahold Delhaize Europe & Indonesia

Ako vam je potrebna radikalna promena, oni su pravo mesto za to.
-Kris Geeraert, General Manager Danone NL/BE/LU


AGENDA 2024
8 - 16h  | 2 pauze za druženje  | ručak

PROMOCIJE  | CENA NA POLICI

Održiva budućnost FMCG sektora: Inicijativa pošumljavanja Maljena za smanjenje CO2 otiska
Aleksandar Marković, CEO, Maglian campus

Da li promocije i privatne robne marke oblikuju trendove potrošnje?
Ljubica Šijaković, Analytic Insights Executive, NielsenIQ

Kuda dalje? Značaj promocije proizvoda i trgovačkih robnih marki
Predrag Ćirović, Managing Director, Consumer Panel Services GfK Srbija & Hrvatska

Imamo li pravi proizvod po pravoj ceni na pravom mestu?
Kristijan Matijašević, managing director, Abnormal agency, Hrvatska


LJUDI & LIDERSTVO |  IZVOZ
 
FMCG PORTRET sa Anom Filipović
gost: Boris Mačak, izvršni potpredsednik Nelt Grupe za afrička tržišta

Liderstvo kroz iskustvo: Globalna vizija, lokalni koreni
Vladan Matić, CEO, Kamenitza Brewery, Molson Coors, Bugarska

Stižu nove generacije - pobednici takmičenja studenata Ekonomskog fakulteta
Tema: Promocija kao instrument marketinga

Zašto je maloprodaja postala najzanimljivija industrija i zašto će biti još zanimljivija?
Marijana Agić-Molnar, regional CEO, Direct Media United Solutions

Strategije uspeha: Dobre prakse i izazovi u saradnji sa trgovačkim markama
Darko Stojčić, rukovodilac sektora Prehrana u direkciji Nabavka, Lidl Srbija


TRGOVINA: POGLED U BUDUĆNOST

KEYNOTE
Evropski trendovi & lokalno tržište - šta možemo da naučimo i primenimo?
Hans Eysink Smeets, međunarodni konsultant za maloprodaju 
„Ako vam je potrebna nova strategija, drugačija orijentacija, jasna vizija i pozitivna energija u vašoj organizaciji, slušajte  Hansa Eysink Smeetsa."
Wouter Kolk, CEO Ahold Delhaize Europe & Indonesia


Panel
Sadašnjost i budućnost trgovine: Izazovi i prilike u FMCG industriji

Okrugli sto će okupiti vodeće stručnjake iz FMCG industrije—trgovca, proizvođača i distributera—od kojih ćemo čuti kako se suočavaju sa aktuelnim izazovima i kako vide buduće prilike u trgovini.

Diskusija će obuhvatiti ključne teme kao što su cenovna politika, formati trgovina, razvoj trgovine u Srbiji, uticaj inflacije na cene, problemi s radnom snagom, domaća konkurencija, strategije za snižavanje i promociju cena, kao i izazovi i mogućnosti u logistici i distribuciji. Ova panel diskusija pružiće uvid u trenutnu situaciju u industriji, kao i smernice za održivi rast i razvoj u budućnosti.

Pridružite nam se na ovoj dinamičnoj debati koja obećava dublje razumevanje kompleksnosti domaće proizvodnje i trgovine u FMCG sektoru.

Goran Kovačević, osnivač & suvlasnik, Gomex
Dragan Stajković, generalni direktor, Bambi
Lazar Petrović, generalni direktor, Delta DMD

Moderator: Milan Ćulibrk, urednik Ekonomije, Radar

 

Prijavite se danas [www.fmcg-summit.rs] i budite spremni da iskoristite pun potencijal FMCG Summita 2024!

 
Osim što ćete imati priliku da čujete predavanja o najnovijim trendovima i analizama tržišta, networking je ključna komponenta naše konferencije!

Vidimo se uskoro!