Summit2

TikTok reklame stižu u Srbiju

AKTUELNO

Marketing

23.07.2024

Kompanije i brendovi u regioni prisutni na društvenoj mreži TikTok će počev od avgusta dobiti mogućnost oglašavanja.

Kako objašnjava portal ho3, TikTok planira da uvede nekoliko vrsta reklama, uključujući:

  • In-Feed Ads: Reklame koje će se pojavljivati između video zapisa dok korisnici listaju svoj feed. Ove reklame su kratke i često interaktivne, omogućavajući korisnicima da lajkuju, komentarišu, dele ili kliknu na linkove.
  • Brand takeover Ads: Ove reklame će se pojavljivati odmah nakon otvaranja aplikacije. One su dizajnirane da privuku pažnju i često uključuju linkove ka eksternim sajtovima ili specijalnim ponudama.
  • Branded hashtag challenges: Brendovi će moći da pokreću izazove sa posebnim hashtagovima, podstičući korisnike da kreiraju sadržaj povezan sa određenim proizvodom ili kampanjom.
  • Branded Effects: Ovo uključuje posebne filtere i efekte koje brendovi kreiraju kako bi korisnici mogli da ih koriste u svojim video zapisima.

Šta ovo znači za brendove i kompanije?

TikTok će biti pristupačniji u odnosu na konkurenciju. Prema trenutno dostupnim informacijama, oglašavanje bi trebalo da bude isplativije od Mete, odnosno da se sa manje ulaganja dolazi do većeg broja ljudi, ali i većeg angažovanja sa promovisanim sadržajem od strane korisnika ove mreže, objašnjava Marija Mijatović iz Represent Systema za BIZlife.

Pored toga, brendovi će imati priliku da se lakše poveću sa mladom publikom, naročito sa Gen Z korisnicim, kao i da kreiraju viralne kampanje, koje će im omogućiti povećanje vidljivosti i interakcija.

Dejan Janković, Head of Growth u agenciji Orange Trail, rekao je Marketing mrežu da očekuje veliko interesovanje brendova i agencija za TikTok oglašavanje u Srbiji i regionu.

Očekujem da će jedan značajan deo marketinških budžeta u budućnosti biti usmeren na TikTok kada izađemo iz faze učenja i testiranja. Takođe očekujem da će pojava TikTok oglašavanja “probuditi” one brendove koji do sada nisu bili prisutni na ovoj platformi. Jednostavnost i prednosti TikTok oglašavanja, mogućnost kreiranja oglasa bez postojećeg TikTok naloga kao i aktivnosti konkurencije će učiniti da u budućnosti možemo očekivati povećan broj brendova na ovoj društvenoj mreži, rekao je Janković.

TikTok već sada nudi korisnicima da podese u postavkama personalizaciju oglasa. Korisnici imaju mogućnost da odaberu da im se prikazuju oglasi koji će biti više u skladu sa njihovim interesovanjima, ali mana je što ne mogu da odaberu opciju da im se ništa ne prikazuje, zaključuje Mijatović.

Foto: Nik/Unsplash