Kompanija će, u okviru svoje strategije održivosti, nagrađivati britanske proizvođače za smanjenje ugljenika u proizvodnji i usvajanje regenerativnih poljoprivrednih tehnika sa ciljem poboljšanja biodiverziteta, potrošnje vode i upravljanja zemljištem.
U partnerstvu sa nezavisnom konsultantskom kućom za poljoprivredu i održivost Promar, svakom proizvođaču će biti ponuđeni saveti za smanjenje emisija ugljenika i održivi rast. Lidl će takođe raditi sa farmerima na poboljšanju efikasnosti i profitabilnosti proizvodnje.
Ovaj potez je deo plana trgovca da u potpunosti pređe na domaću govedinu.
Kao jedan od najvećih nabavljača britanske govedine, prepoznajemo našu odgovornost da podržimo farmere u usvajanju održivih praksi. Ovaj projekat podržava našu dugoročnu posvećenost kupovini 100% britanskog mesa, dok značajno ulažemo u održive prakse koje prevazilaze industrijske standarde, osiguravajući da naši kupci mogu nastave da uživaju u najboljoj, visokokvalitetnoj britanskoj govedini po najnižim mogućim cenama, rekao je Richard Bourns, glavni komercijalni direktor u Lidl GB.
Ovo je poslednja u nizu inicijativa za poboljšanje održivosti kompanije Lidl u Velikoj Britaniji. Trgovac je u februaru lansirao vakumirano mleveno meso, smanjujući upotrebu plastike za 300 tona godišnje, pored čega je u aprilu takođe najavio planove za ulaganje 500 miliona funti u proizvodnju svinjskog mesa kako bi podstakao razvoj ove industrije.
Izvor: FoodBev
Foto: Tommao Wang/Unsplash