Rastu prodaje u ovom periodu najviše je doprinelo povećanje cena u srednjem jednocifrenom procentualnom rasponu, saopšteno je iz kompanije.
Prodaja je istovremeno nadmašila očekivanja analitičara od 2,1 milijarde švajcarskih franaka (2,16 milijardi evra).
Evropski segment grupe je u prvih šest meseci zabeležio rast organske prodaje od 9,3% na 1,07 milijardi švajcarskih franaka (1,10 milijardi evra). Rast je bio najizraženiji u Francuskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu i Centralnoj i Istočnoj Evropi, gde je zabeležen dvocifreni rast, pored čega su Italija, Nemačka i Švajcarska takođe pokazale solidan rast.
Segment Severne Amerike zabeležio je organski rast prodaje od 3% na 794,6 miliona švajcarskih franaka (818,43 miliona evra), dok je na ostalim tržištima kompanija ostvarila organski rast prodaje od 10% na 293,2 miliona švajcarskih franaka (301,00 miliona evra).
Podsetimo, ukupna prodaja kompanije u 2023. iznosila je 5,20 milijardi švajcarskih franaka (5,54 milijarde evra), nadmašivši neznatno prognozu analitičara od 5,18 milijardi švajcarskih franaka (5,52 milijarde evra).
Kada je u pitanju 2024. kompanija sa sedištem u Cirihu želi da dostigne organski rast prodaje od 6% do 8%, kao i da poveća svoju operativnu profitnu maržu za 20-40 baznih poena.
Izvor: ESM magazine
Foto: Yves Scheuber/Unsplash