Proteklih meseci smo dokazali da živimo našu internu krilaticu – teško a jako! Danas smo završili veoma važan korak i otvorili dva nova tržišta! Ananas sad posluje i u Crnoj Gori i u Bosni i Hercegovini, saopštila je kompanija na svom LinkedIn profilu.
Ugovoreni kapital kompanije u BiH je, prema pisanju Indikatora, 2.000 konvertibilnih maraka, a direktor preduzeća, ujedno i banjalučke podružnice, je Erol Ferović.
Ananas je pre dve godine ušao na tržište Severne Makedonije kada je kupio od kompanije Payten 100% vlasništva u makedonskoj kompaniji Vebspot. Tada je Ananas postao vlasnik brendova za onlajn kupovinu Grouper.mk i Paopao.mk.
Podsetimo, prvu vest o širenju na ova dva tržišta dobili smo u februaru ove godine, kada je Marija Desivojević Cvetković, viša potpredsednica za strategiju i razvoj kompanije Delta Holding, najavila ulazak kompanije na tržišta Crne Gore i Bosne i Hercegovine.
Ananas e-commerce je i dalje u razvoju, ali beleži fantastične rezultate u drugoj godini poslovanja. Mnogim trgovcima je Ananas postao kanal broj jedan prodaje. U 2024. ključna reč za Ananas je ekspanzija – nakon Severne Makedonije otvaramo tržišta Crne Gore i Bosne i Hercegovine, istakla je tada Desivojević Cvetković.
Ona je dodala da će Ananas će na crnogorsko tržište ući direktno, a ne putem akvizcije, kao što je bio slučaj u Severnoj Makedoniji krajem prošle godine, pored čega je takođe najavila i širenje na tržišta Albanije i Kosova i Metohije.
Izvor: Bonitet
Foto: Ananas