U partnerstvu sa mlekarom Hardegger Kase, ovaj trgovac zamenjuje tradicionalnu plastičnu ambalažu ekološki prihvatljivom alternativom.
Novo pakovanje od celuloze, u kojem se nalaze popularni organski sirevi Alpstein i Usserrhödler, napravljeno je od recikliranog drveta dobijenog iz šuma sa FSC sertifikatom. U proizvodnju ambalaže nisu uključena fosilna goriva, dok sama ambalaža efikasno čuva ukus sira i obezbeđuje bezbednost hrane.
Novo pakovanje je u početku dostupno u više od 100 Lidl prodavnica, prvenstveno u nemačkom govornom području Švajcarske i kantonu Tičino.
Inače, Lidl Švajcarska posluje sa ciljem smanjenja upotrebe plastike u prozvodima privatne robne marke za 30% do 2025. godine. Ovaj cilj je praktično dostignut, jer trgovac već beleži više od 25% recikliranog materijala ugrađenog u svu ambalažu njihovog PL-a asortimana. Ključna prekretnica bio je prelazak na 100% reciklirane PET boce za njihovu Saguaro vodu, čime su uštedeli približno 157 tona plastike na godišnjem nivou.
Izvor: essmagazine