Summi1
Summit2

Hrvatska: Lidl prelazi na elektronske cene

ODRŽIVOST

Region

21.08.2024

Diskonter je tradicionalne papirne cene zamenio elektronskim u svim prodavnicama u Hrvatskoj, prenosi hrvatski tPortal.

Kako objašnjavaju iz kompanije, elektronske cenovne oznake omogućuju bržu i precizniju obradu i izmenu cijena, kao i novi nivo interakcije sa kupcima.

Ove oznake nisu zamenile samo cene, već i ostale slikovne informacije za kupce, što je još jedan korak ka većoj digitalizaciji u našim trgovinama, naveli su iz kompanije.

Podsetimo, trgovac je nedavno lansirao elektronske cene i u Sloveniji, gde kompanija očekuje da će uštedeti više od 20 tona papira godišnje, i Srbiji, gde se očekuje ušteda od 21 tonu papira na godišnjem nivou.

Lidl je ovu inicijativu pokrenuo i u drugim državama kao što je Portugal, gde kompanija želi da uvede digitalne cene u svim prodavnicama do kraja 2024. godine, čime će uštedeti 108 tona papira godišnje. 

Inicijativa je pokrenuta i u Španiji, gde će trgovac uložiti više od 50 miliona evra u digitalizaciju cena u 650 prodavnica širom Španije.

Izvor: InStore
Foto: Lidl