Kako se navodi u saopštenju kompanije, u pitanju su prodavnice koje će prodavati samo odabrane proizvode po niskim cenama, uključujući osnovne namirnice i proizvode iz asortimana privatne robne marke trgovca pod nazivom "no name".
Pored toga što će nuditi proizvode po sniženim cenama, prodavnice će takođe štedeti na operativnim troškovima na nekoliko načina poput skraćivanja radnog vremena, izbacivanja rashladnih uređaja i proizvoda koji moraju da budu u frižiderima radi uštede energije i minimalnog reklamiranja.
Naš cilj je jednostavan – da obezbedimo hranu i osnovne potrepštine za domaćinstvo po našoj najnižoj mogućoj ceni. Otkako je globalna inflacija hrane porasla, fokusirali smo se na to da učinimo sve što možemo kako bismo zadržali niže cene za kupce. Ovaj novi koncept nam omogućava da ponudimo potpuno drugačije i pojednostavljeno iskustvo kupovine, rekao je Per Bank, predsednik i izvršni direktor Loblaw-a.
Privatna marka je lansirana 1978. godine sa ciljem pružanja osnovnih namirnica po nižim cenama i od tadašnjih 16 proizvoda se do danas razvila na gotovo 3.000 proizvoda. Ovi proizvodi su prepoznatljivi po svojoj neupadljivoj, neutralnoj žuto-crnoj ambalaži sa jednostavnim fontom, a ovaj izgled imaće i prodavnice novog formata.
Prve tri prodavnice biće otvorene u septembru u gradovima Brockville, St. Catharines i Windsor u Ontariju.
Izvor: InStore
Foto: Loblaw