Summi1
Summit2

11. FMCG Summit Beograd: Strategije uspeha: Dobre prakse i izazovi u saradnji sa trgovačkim markama

NAJAVE

Srbija

11.09.2024

Jedanaestu godinu zaredom, u organizaciji InStore Media, biće održan FMCG Summit Beograd - centralni trgovački događaj. Iskoristite ovu sjajnu priliku i dođite 4. oktobra u Sava Centar.

Ponosno najavljujemo našeg sjajnog govornika - Darko Stojčić, rukovodilac sektora Prehrana u direkciji Nabavka, Lidl Srbija. Ne propustite priliku da ga čujete uživo! 

Prijavite se danas [www.fmcg-summit.rs] i budite spremni da iskoristite pun potencijal FMCG Summita 2024!


Šta ćemo čuti?

Prezentacija će se fokusirati na pokazivanje uspešnih primera saradnje srpskih proizvođača sa Lidlom Srbija, kao i na situacije u kojima proizvodi nisu ispunili postavljene standarde. Cilj je da se detaljno razumeju zahtevi i očekivanja koje Lidl postavlja svojim dobavljačima, te kako se oni odražavaju na mogućnosti saradnje u Srbiji i izvozne mogućnosti iz Srbije.

Biće reči o ključnim faktorima uspeha za dobavljače privatnih robnih marki, uključujući kvalitet, doslednost i sposobnost ispunjavanja kriterijuma. Takođe, biće reči o koracima koji su potrebni za prevazilaženje izazova i unapređenje poslovanja u okviru globalne mreže Lidla.

Prezentacija će poslužiti kao dragocen resurs za srpske proizvođače koji teže ka uspešnom pozicioniranju na lokalnom i međunarodnom tržištu.


O govorniku

Nakon završenog fakulteta sa master diplomom u oblasti Evropske ekonomije i biznisa, Darko Stojčić je karijeru započeo u Minhenu u Nemačkoj kao konsultant za back-office u kompaniji koja se bavi gradnjom, da bi karijeru od 2016. godine nastavio stručnim usavršavanjem u kompaniji Lidl Srbija. Ubrzo je preuzeo rukovođenje različitim odeljenjima u direkciji Nabavke kompanije Lidl Srbija, dok od 2020. godine Darko preuzima poziciju rokovodioca nabavke voća i povrća, a 2023. poziciju rukovodioca sektora Prehrana gde trenutno razvija i unapređuje segment Lidlovih brendova i proizvoda. 


AGENDA 2024
8 - 16h  | 2 pauze za druženje  | ručak

ZELENA AGENDA |  PROMOCIJE  | CENA NA POLICI

Održiva budućnost FMCG sektora: Inicijativa pošumljavanja Maljena za smanjenje CO2 otiska
Aleksandar Marković, CEO, Maglian campus

Da li promocije i privatne robne marke oblikuju trendove potrošnje?
Ljubica Šijaković, Analytic Insights Executive, NielsenIQ

Reciklaža kao budućnost maloprodaje
Bojana Milašinović, Managing Director TOMRA Collection Serbia, Montenegro, and North Macedonia
Christian Beck, VP Head, Tomra Collection Solutions Southern Eastern Europe

Kuda dalje? Značaj promocije proizvoda i trgovačkih robnih marki
Predrag Ćirović, Managing Director, Consumer Panel Services GfK Srbija & Hrvatska

Šta smo naučili za 10 godina implementacije WMS/TMS sistema?
Sead Delalić, rukovodilac AI/ML sektora, Info Studio

Poruka Executive MBA partnera samita -
Roma Business School

Imamo li pravi proizvod po pravoj ceni na pravom mestu?
Kristijan Matijašević, managing director, Abnormal agency, Hrvatska


DIGITALIZACIJA MALOPRODAJE | LJUDI & LIDERSTVO | PL & IZVOZ

Retail Insights: Trends, Challenges & Data-Driven Solutions
Corina-Andreea Bulimar, Senior Managing Consultant, Advisors Business Development, Mastercard

Zašto je maloprodaja postala najzanimljivija industrija i zašto će biti još zanimljivija?
Marijana Agić-Molnar, regional CEO, Direct Media United Solutions

FMCG PORTRET sa Anom Filipović
gost: Boris Mačak, izvršni potpredsednik Nelt Grupe za afrička tržišta

Liderstvo kroz iskustvo: Globalna vizija, lokalni koreni
Vladan Matić, CEO, Kamenitza Brewery, Molson Coors, Bugarska

Stižu nove generacije - pobednici takmičenja studenata Ekonomskog fakulteta
Tema: Promocija kao instrument marketinga

Strategije uspeha: Dobre prakse i izazovi u saradnji sa trgovačkim markama
Darko Stojčić, rukovodilac sektora Prehrana u direkciji Nabavka, Lidl Srbija


BUDUĆNOST TRGOVINE | CEO POGLEDI NA FMCG INDUSTRIJU

KEYNOTE
Evropski trendovi & lokalno tržište - šta možemo da naučimo i primenimo?
Hans Eysink Smeets, međunarodni konsultant za maloprodaju 
Ako vam je potrebna nova strategija, drugačija orijentacija, jasna vizija i pozitivna energija u vašoj organizaciji, slušajte Hansa Eysink Smeetsa.
Wouter Kolk, CEO Ahold Delhaize Europe & Indonesia

Tržište rada 2.0: Šta to znači za FMCG prodajne timove
Jelena Bajčetić, direktor prodaje, Infostud

Panel
Sadašnjost i budućnost trgovine: Izazovi i prilike u FMCG industriji

Okrugli sto će okupiti vodeće stručnjake iz FMCG industrije—trgovca, proizvođača i distributera—od kojih ćemo čuti kako se suočavaju sa aktuelnim izazovima i kako vide buduće prilike u trgovini.

Diskusija će obuhvatiti ključne teme kao što su cenovna politika, formati trgovina, razvoj trgovine u Srbiji, uticaj inflacije na cene, problemi s radnom snagom, domaća konkurencija, strategije za snižavanje i promociju cena, kao i izazovi i mogućnosti u logistici i distribuciji. Ova panel diskusija pružiće uvid u trenutnu situaciju u industriji, kao i smernice za održivi rast i razvoj u budućnosti.

Pridružite nam se na ovoj dinamičnoj debati koja obećava dublje razumevanje kompleksnosti domaće proizvodnje i trgovine u FMCG sektoru.

Goran Kovačević, osnivač & suvlasnik, Gomex
Dragan Stajković, generalni direktor, Bambi
Lazar Petrović, generalni direktor, Delta DMD

Moderator: Milan Ćulibrk, urednik Ekonomije, Radar


Prijavite se danas [www.fmcg-summit.rs] i budite spremni da iskoristite pun potencijal FMCG Summita 2024!

 
Osim što ćete imati priliku da čujete predavanja o najnovijim trendovima i analizama tržišta, networking je ključna komponenta naše konferencije!

Vidimo se uskoro!