Kampanja se fokusira na pitanja koje žene svakodnevno čuju kao što su "Što ne rađaš? Šta čekaš", "Zašto si još uvek singl?", "Ko brine o tvojoj deci dok radiš?", "Misliš li da ti je izgled pomogao u poslu?", a koja često zadiru u privatnost žena.
U okviru kampanje, brend je pitao brojne poznate ličnosti kao što su atletičar Mihail Dudaš, urednik i voditelj emisije Tabu Miloš Nikolić, komičar Dejan Ćirjaković i influenseri Veseleen (Veselin Vladimir Zvekić) i Strahinja Ćalović kako bi se osećali kada bi im neko postavio neka od ovih pitanja, pri čemu je većina njih izrazila nelagodu zbog pitanja.
Kampanja je lansirana na društvenim mrežama, gde je podstakla druge žene da podele svoje iskustvo sa sličnim pitanjima, pored čega uključuje i OOH promociju u vidu bilborda širom Beograda.
View this post on Instagram
Izvor: InStore
Foto: Libresse Srbija