Summi1
Summit2

11. FMCG Summit Beograd: Sadašnjost i budućnost trgovine: Izazovi i prilike u FMCG industriji

NAJAVE

Srbija

13.09.2024

Jedanaestu godinu zaredom, u organizaciji InStore Media, biće održan FMCG Summit Beograd - centralni trgovački događaj. Iskoristite ovu sjajnu priliku i dođite 4. oktobra u Sava Centar.

Ne propustite priliku da čujete uživo naše sjajne paneliste - Goran Kovačević, osnivač & suvlasnik, Gomex; Dragan Stajković, generalni direktor, Bambi; Lazar Petrović, generalni direktor, Delta DMD.

Prijavite se danas [www.fmcg-summit.rs] i budite spremni da iskoristite pun potencijal FMCG Summita 2024!


Šta ćemo čuti?

Okrugli sto će okupiti vodeće stručnjake iz FMCG industrije—trgovca, proizvođača i distributera—od kojih ćemo čuti kako se suočavaju sa aktuelnim izazovima i kako vide buduće prilike u trgovini.

Diskusija će obuhvatiti ključne teme kao što su cenovna politika, formati trgovina, razvoj trgovine u Srbiji, uticaj inflacije na cene, problemi s radnom snagom, domaća konkurencija, strategije za snižavanje i promociju cena, kao i izazovi i mogućnosti u logistici i distribuciji. Ova panel diskusija pružiće uvid u trenutnu situaciju u industriji, kao i smernice za održivi rast i razvoj u budućnosti.

Pridružite nam se na ovoj dinamičnoj debati koja obećava dublje razumevanje kompleksnosti domaće proizvodnje i trgovine u FMCG sektoru.


O govornicima

Goran Kovačević je rođen 1962 godine u Osijeku, gde je i diplomirao na Pravnom fakultetu. Bavio se privrednim pravom i radio je u Odeljenju za pravne poslove Osiječke pivare, da bi, sa porodicom, ratne godine proveo u Baranji, gde je i osnovao Gomex. Kompanija Gomex je na početku imala tri zaposlena radnika, i bavila se isključivo veleprodajom robe široke potrošnje. Nakon dužeg razmišljanja, Goran je odlučio da se preseli u Zrenjanin, gde, kako kaže, nije poznavao nijednog jedinog čoveka i gde nikad ranije nije bio. On 1999. godine, donosi odluku da promeni poslovnu strategiju Gomex-a i započne razvoj sopstvene maloprodajne mreže.

Radi daljeg razvoja svoje kompanije, Goran 2007. godine ulazi u partnerstvo sa investicionim fondom SEAF, koji postaje vlasnik 35% kompanije. Za 12 godina poslovanja, Gomex je od male porodične firme postao jedan od najvećih lanaca supermarketa u Vojvodini. Tokom 2022. godine, Kovačević potpisuje ugovor sa fondom CEECAT, koji je zamenio SEAF. CEECAT postaje vlasnik 51% kompanije, dok je on zadržao 48%.

Dragan Stajković je generalni direktor kompanije Bambi od decembra 2017. godine. Sa više od dve decenije iskustva u FMCG industriji, on je poslovni lider u ovom regionu koji je u industriji od trenutka kada je ona počela da poprima obrise modernog poslovanja kakvo poznajemo danas.

Stajković je započeo svoju karijeru u kompaniji Coca-Cola 1998. godine. Razvio je svoje kompetencije i stručnost napredujući kroz različite pozicije u komercijalnim sektorima i poslovnom razvoju, radeći na rukovodećim pozicijama, ali i kao konsultant. Od 2015. godine, član je menadžment tima Moji Brendovi, gde se primarno fokusirao na unapređenje komercijalne strategije Knjaz Miloša i uspešno repozicioniranje brenda kompanije na tržištu. U decembru 2017. godine, Dragan je imenovan za generalnog direktora Bambija. Pod njegovim vođstvom, Bambi je ojačao svoju poziciju u regionu, što je dovelo do uspešne akvizicije 2019. godine, kada je kompanija postala deo Coca-Cola HBC.

Lazar Petrović u kompaniji Delta radi od 2008. godine. Do septembra 2015. godine bio je angažovan u kompaniji Delta DMD na pozicijama regionalnog menadžera za program NIVEA, Key account menadžera za program Nivea, Nacionalnog KA menadžera kao i menadžera divizije Beiersdorf. Nakon toga je dve godine obavljao funkciju direktora brendinga. Od septembra 2015. je bio na poziciji direktora Delta Transportnog Sistema (DTS), logisticke kompanije koja posluje u okviru Delta DMD grupe.

Od septembra 2016. nalazi se na poziciji generalnog direktora Delta DMD grupe.

Radno iskustvo sticao je i u kompanijama Halo oglasi i Bel Pagette.


AGENDA 2024
8 - 16h  | 2 pauze za druženje  | ručak

ZELENA AGENDA |  PROMOCIJE | CENA NA POLICI

Održiva budućnost FMCG sektora: Inicijativa pošumljavanja Maljena za smanjenje CO2 otiska
Aleksandar Marković, CEO, Maglian campus

Da li promocije i privatne robne marke oblikuju trendove potrošnje?
Ljubica Šijaković, Analytic Insights Executive, NielsenIQ

Reciklaža kao budućnost maloprodaje
Bojana Milašinović, Managing Director TOMRA Collection Serbia, Montenegro, and North Macedonia
Christian Beck, VP Head, Tomra Collection Solutions Southern Eastern Europe

Kuda dalje? Značaj promocije proizvoda i trgovačkih robnih marki
Predrag Ćirović, Managing Director, Consumer Panel Services GfK Srbija & Hrvatska

Šta smo naučili za 10 godina implementacije WMS/TMS sistema?
Sead Delalić, rukovodilac AI/ML sektora, Info Studio

Poruka Executive MBA partnera samita -
Roma Business School

Imamo li pravi proizvod po pravoj ceni na pravom mestu?
Kristijan Matijašević, managing director, Abnormal agency, Hrvatska


DIGITALIZACIJA MALOPRODAJE | LJUDI & LIDERSTVO | PL & IZVOZ

Retail Insights: Trends, Challenges & Data-Driven Solutions
Corina-Andreea Bulimar, Senior Managing Consultant, Advisors Business Development, Mastercard

Zašto je maloprodaja postala najzanimljivija industrija i zašto će biti još zanimljivija?
Marijana Agić-Molnar, regional CEO, Direct Media United Solutions

FMCG PORTRET sa Anom Filipović
gost: Boris Mačak, izvršni potpredsednik Nelt Grupe za afrička tržišta

Liderstvo kroz iskustvo: Globalna vizija, lokalni koreni
Vladan Matić, CEO, Kamenitza Brewery, Molson Coors, Bugarska

Stižu nove generacije - pobednici takmičenja studenata Ekonomskog fakulteta
Tema: Promocija kao instrument marketinga

Strategije uspeha: Dobre prakse i izazovi u saradnji sa trgovačkim markama
Darko Stojčić, rukovodilac sektora Prehrana u direkciji Nabavka, Lidl Srbija


BUDUĆNOST TRGOVINE | CEO POGLEDI NA FMCG INDUSTRIJU

KEYNOTE
Evropski trendovi & lokalno tržište - šta možemo da naučimo i primenimo?
Hans Eysink Smeets, međunarodni konsultant za maloprodaju 
Ako vam je potrebna nova strategija, drugačija orijentacija, jasna vizija i pozitivna energija u vašoj organizaciji, slušajte Hansa Eysink Smeetsa.
Wouter Kolk, CEO Ahold Delhaize Europe & Indonesia

Tržište rada 2.0: Šta to znači za FMCG prodajne timove
Jelena Bajčetić, direktor prodaje, Infostud

Panel
Sadašnjost i budućnost trgovine: Izazovi i prilike u FMCG industriji

Okrugli sto će okupiti vodeće stručnjake iz FMCG industrije—trgovca, proizvođača i distributera—od kojih ćemo čuti kako se suočavaju sa aktuelnim izazovima i kako vide buduće prilike u trgovini.

Diskusija će obuhvatiti ključne teme kao što su cenovna politika, formati trgovina, razvoj trgovine u Srbiji, uticaj inflacije na cene, problemi s radnom snagom, domaća konkurencija, strategije za snižavanje i promociju cena, kao i izazovi i mogućnosti u logistici i distribuciji. Ova panel diskusija pružiće uvid u trenutnu situaciju u industriji, kao i smernice za održivi rast i razvoj u budućnosti.

Pridružite nam se na ovoj dinamičnoj debati koja obećava dublje razumevanje kompleksnosti domaće proizvodnje i trgovine u FMCG sektoru.

Goran Kovačević, osnivač & suvlasnik, Gomex
Dragan Stajković, generalni direktor, Bambi
Lazar Petrović, generalni direktor, Delta DMD

Moderator: Milan Ćulibrk, urednik Ekonomije, Radar


Prijavite se danas [www.fmcg-summit.rs] i budite spremni da iskoristite pun potencijal FMCG Summita 2024!

 
Osim što ćete imati priliku da čujete predavanja o najnovijim trendovima i analizama tržišta, networking je ključna komponenta naše konferencije!

Vidimo se uskoro!