Summi1
Summit2

Apatinska pivara donirala 20 alkometara Upravi saobraćajne policije

DONACIJA

Podrška

16.09.2024

Apatinska pivara je, u okviru kampanje "Kad pijem ne vozim", koja ove godine obeležava 18 godina postojanja, donirala 20 alkometara najnovije generacije Upravi saobraćajne policije. Na ovaj način obeležen je i Međunarodni dan odgovorne konzumacije piva, a glavni cilj kampanje je promovisanje odgovornog ponašanja u saobraćaju.

Kompanija je u okviru programa odgovorne konzumacije alkohola do sada donirala skoro 200 alkometara Upravi saobraćajne policije.

Predstavnici Ministarstva unutrašnjih poslova zahvalili su se Apatinskoj pivari koja je od samog početka svojim donacijama dala direktan doprinos efikasnijem radu saobraćajne policije, što pokazuje ne samo društvenu odgovornost ove kompanije, već i posvećenost zajedničkom cilju, a to je unapređenje bezbednosti saobraćaja.

Naša kampanja "Kad pijem ne vozim" ove godine obeležava 18 godina postojanja, koliko traje i naša saradnja sa Upravom saobraćajne policije. Ovo je za nas važna godišnjica i drago nam je da smo i ovom prilikom uručili 20 alkometara najsavremenije generacije. Svakodnevno smo posvećeni inicijativi za odgovornu konzumaciju alkohola i nadam se da ćemo na ovaj način zajedničkim snagama nastaviti da doprinosimo većoj bezbednosti u saobraćaju, istakao je Igor Vukašinović, generalni direktor Apatinske pivare.

Zadovoljstvo mi je što sam danas ovde u Apatinu, gde obeležavamo nastavak izuzetne saradnje Ministarstva unutrašnjih poslova i Apatinske pivare. Ove godine po osamnaesti put realizujemo zajedničku kampanju "Kad pijem ne vozim", što je čini kampanjom sa najvećom tradicijom u kojoj Uprava saobraćajne policije učestvuje. Iskoristiću priliku da u ime Ministarstva unutrašnjih poslova apelujem na sve učesnike u saobraćaju da budu odgovorni, da poštuju propise i time daju svoj doprinos kako bi stanje bezbednosti saobraćaja na našim putevima bilo što povoljnije, izjavio je Bojan Radovanović, zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije.

Pored donacije alkometara, prsluka, usnika MUP-u, Apatinska pivara putem raznih aktivacija aktivno radi na podizanju svesti potrošača i svih učesnika u saobraćaju o odgovornoj konzumaciji alkohola. Tokom leta, kampanja je tradicionalno bila deo nekoliko manifestacija - Beogradskog festivala piva, Dana piva u Zrenjaninu, Drinske regate, kako bi se mladima prenela poruka o važnosti odgovornog ponašanja u saobraćaju.

Izvor: InStore
Foto: Miroslav Pejanović