Brend je prethodno pružio podršku u organizaciji FIFA Svetskog prvenstva u fudbalu u Kataru 2022. godine, kao i FIFA Svetskog prvenstva u fudbalu za žene 2023. godine.
Pridruživanje FIFA-i kao regionalni sponzor 2022. godine bila je prekretnica za Frito-Lay i izuzetno smo ponosni što smo postavili temelje za sledeći korak u globalizaciji našeg partnerstva. Brend Lay’s ima dugu istoriju u okupljanju navijača kroz zajedničku ljubav prema igri, i radujemo se stvaranju još više ikoničnih trenutaka dok nastavljamo da koristimo naše brendove za ujedinjavanje i inspirisanje fudbalskih navijača širom sveta, rekao je Steven Williams, izvršni direktor Frito-Lay i Quaker North America.
Drago nam je što nastavljamo ovo partnerstvo sa Lay’s i jačamo našu saradnju dok ulazimo u istorijski period za FIFA-u i širu fudbalsku zajednicu. Zajedno ćemo kreirati posebna iskustva za navijače širom sveta, rekao je Gianni Infantino, predsednik FIFA-e.
Svetsko prvenstvo u fudbalu 2026. biće prva edicija ovog takmičenja koja će uključivati 48 timova i biti održana u tri zemlje – Kanadi, Meksiku i Sjedinjenim Američkim Državama, dok će Svetsko prvenstvo u fudbalu za žene 2027. predstavljati prvi put da se ovaj turnir održava u Južnoj Americi.
Neke od već najavljenih aktivacija brenda uključuju nagrađivanje "Navijača utakmice" na svakoj utakmici tokom turnira, kao i angažovanje fanova putem društvenih mreža i digitalnih platformi.
View this post on Instagram
Izvor: InStore
Foto: PepsiCo/Frito-Lay