Employer branding i biznis su u tesnoj sprezi, iako u praksi tako ne izgleda. Reputacija poslodavca je usko povezana sa reputacijom korporativnog brenda, a interna kultura je jedan od glavnih motivatora zaposlenih da daju sve od sebe i doprinesu uspehu i rezultatima kompanije.
Iz tog razloga, Empple ove godine uvodi "Human-2-Business" tematiku u svoju agendu, pa će se tako 4. oktobra u Madlenijanumu pričati o svemu onome što zaposleni mogu da učine za biznis i o tome kako ljudi koji se bave ljudima mogu u tome da ih podrže.
Učesnici Empple festivala će pričati o tome kako pojedinci mogu da utiču na brend reputaciju i samim tim profit, o tome kako se može izmeriti učinak naših inicijativa i kvantitativno iskazati kako EB podržava biznis, ali i o sinergiji biznis strategije i korporativne kulture.
Ove godine, Empple će takođe ugostiti i CEO-a kompanije Dexpress Nikolu Riznića, CTO-a kompanije Zuhlke Aleksandra Marjanovića i Biljanu Jovanović, Founder & CEO @LUNA, u panelu koji će voditi Marija Švigir, osnivačica Balance Consulting & Balance Broadcast. Ovim panelom, Empple otvara javnu diskusiju između HR-a i C-levela kroz diskusiju o upravljanju talentima.
Da li je vreme za novu eru employer branding-a na našim prostorima? Ko će biti pokretači promena? I kako “ukrcati” relevantne donosioce odluka sa C-levela na isti brod i sa njima graditi neko novo, stabilnije tržište na kom će se razvijati i ljudi i biznis? Na ova i mnoga druga pitanja, biće odgovoreno 3. i 4. oktobra u Madlenijanumu, kada se održava četvrti po redu Empple festival.
Više informacija mogu se pronaći na linku.
Izvor: InStore
Foto: Empple