Summit2

Rusija: U prvih šest meseci lansirano 3.327 novih brendova

ISTRAŽIVANJE

Svet

19.09.2024

U prvoj polovini 2024. godine na ruskom tržištu pojavilo se 3.327 novih brendova, od kojih su 952 neprehrambeni proizvodi, pokazuju podaci kompanije Nielsen.

Ukupni promet od ovih noviteta premašio je 7,5 milijardi rubalja, uključujući rebrendiranja i ulaske igrača u nove segmente.

Istraživanje je obuhvatilo analizu prodaje više od 230 kategorija u 150 maloprodajnih lanaca širom Rusije, uključujući specijalizovane neprehrambene, dečije, prodavnice alkohola i proizvoda za kućne ljubimce u prvoj polovini 2024. godine.

Među 25 najprodavanijih novih brendova u 2024. godini, 10 se nalazi u kategoriji pića (pivo, hladni čaj, kafa, votka), dok se osam proizvoda pronašlo u grupi grickalica, uključujući čokoladice, sladoled, čips i krekere.

Kategorija u kojoj se pojavilo najviše novih brendova jeste kategorija piva, u kojoj je zabeleženo čak 96 novih brendova u prvih šest meseci 2024. godine.

Pored toga, na listi najprodavanijih brendova pronašla su se i dva neprehrambena brenda - toaletni papir Alfio i deterdžent za veš Smart Fox.

Izvor: New-Retail.ru