Summit2

Slovenija: Spar ističe važnost samopregleda u susret Roze oktobru

PODRŠKA

Region

03.10.2024

Trgovac će u oktobru, tokom meseca svesti o raku dojke, podržati kampanju Udruženja Europa Donna Slovenija, čiji je cilj podsticanje žena na redovne mesečne samopreglede.

Kako objašnjavaju iz kompanije, mnoge žene nažalost preskaču ovaj korak, međutim, redovno dodiruju plodove u prodavnicama kako bi proverile njihovu zrelost.

Zbog toga će kompanija, tokom oktobra, obeležiti voće i povrće u svojim prodavnicama oznakom "Pretipaj še svoje" ("Pregledaj svoje"), kako bi istakla važnost samopregleda.

Za dodatnu podršku i edukaciju, volonteri Udruženja Europa Donna su 1. oktobra u Interspar prodavnicama u Ljubljani, Mariboru i Kranju, demonstrirali pravilan postupak samopregleda dojki.

Društvena odgovornost je u samom DNK Spara, a podrška ovakvom projektu je dokaz za to. Naša glavna misija jeste da snabdevamo ljude hranom i osnovnim životnim namirnicama, obezbeđujući da hrana bude bezbedna i kvalitetna, što je takođe ključno za očuvanje zdravlja. Ovom promocijom želeli smo da kupcima prenesemo poruku kampanje, a to je da je zdravstvena zaštita izuzetno važna, kao i da na ovaj način podržimo inicijativu Udruženja Europa Donna, rekla je Lidija Rakuša, direktorka marketinga Spara Slovenija.

Više informacija o kampanji može se pronaći na linku.

Izvor: InStore
Foto: Spar