Tokom današnjeg skupa, okupljeni na licu mesta, a i oni u virtuelnom prenosu, imaće priliku da poslušaju predavanja više od 15 FMCG eminentnih stručnjaka.
Tokom bogate istorije konferencije, FMCG Summit je za prethodnih 10 godina posetilo više od 6.000 učesnika iz više od 500 kompanija. I ove godine, u fokusu konferencije će biti globalni trendovi, istraživanja, cene, potrošači, izvoz, karijerni razvoj, liderstvo, kao i predviđanja šta nas očekuje u budućnosti i u kom smeru će se razvijati sektor.
U organizaciji InStore Media, konferencija će na jednom mestu okupiti predstavnike najvažnijih kompanija koje posluju u okviru FMCG sektora (trgovci, proizvođači, distributeri…), kao i pratećih industrija (IT industrija, digitalne platforme, agencije…).
Učesnici imati prilike da čuju prezentacije o promocijama, privatnim robnim markama, optimizaciji cena, izvozu na afričko tržište, karijernom razvoju, izazovima u maloprodaji, primerima dobre prakse, razvoju i promenama u maloprodaji, viđenje eksperata šta nas očekuje u budućnosti, kao i panel u kome će ljudi na najvišim pozicijama dati svoja viđenja o ključnim temama iz FMCG sektora.
Učesnici FMCG Summit-a će, između ostalog, imati prilike da čuju mišljenja i prezentacije sledećih stručnjaka:
• Goran Kovačević, osnivač & suvlasnik, Gomex
• Hans Eysink Smeets, međunarodni konsultant za maloprodaju
• Dragan Stajković, generalni direktor, Bambi
• Marijana Agić-Molnar, regional CEO, Direct Media United Solutions
• Boris Mačak, izvršni potpredsednik Nelt Grupe za afrička tržišta
• Lazar Petrović, generalni direktor, Delta DMD
• Ljubica Šijaković, Analytic Insights Executive, NielsenIQ
• Darko Stojčić, rukovodilac sektora Prehrana u direkciji Nabavka, Lidl Srbija
• Predrag Ćirović, Managing Director, CPS GfK Srbija & Hrvatska
• Vladan Matić, CEO, Kamenitza Brewery, Molson Coors, Bugarska
• Kristijan Matijašević, managing director, Abnormal agency, Hrvatska
• Aleksandar Marković, CEO, Maglian campus