Summi1
Summit2

SAD: Johnnie Walker zaigrao "Igru lignji" u novoj kampanji

KAMPANJA

Marketing

21.10.2024

Johnnie Walker, brend kompanije Diageo, lansirao je novu kampanju u saradnji sa streaming platformom Netflix, u susret novoj sezoni južnokorejske serije "Squid Game".

U okviru kampanje, brend će lansirati ograničenu seriju svoje Black Label linije sa motivima serije, koja je prvih mesec dana nakon premijere prve sezone dostigla broj od više od 111 miliona gledalaca širom sveta.

Naime, flaše će nositi brojeve od 001 do 456 koje "igrači" nose u seriji, pored čega će poznata figura čoveka koji hoda umesto fraka nositi zelenu trenerku.

Ovo partnerstvo spaja dve globalne ikone, škotski viski broj jedan na svetu i svetski TV fenomen. Naši verni fanovi će biti oduševljeni našim kolekcionarskim dizajnom boca, koji im omogućava da se osećaju kao deo Igara. U Johnnie Walker-u, nastavljamo da inoviramo i da pokazujemo kako se u viskiju može uživati kroz jedinstvena i kreativna iskustva, partnerstva i prilike, rekao je Josh Dean, potpredsednik Johnnie Walker-a, Diageo North America.

Kampanja će biti lansirana u Sjedinjenim američkim državama, Evropi i Aziji i uključivaće različite aktivacije, kao i kampanju na društvenim mrežama.

Izvor: InStore
Foto: Diageo North America