Proizvođač je odabrao tri grada koju imaju "najmanje duha" kada je u pitanju Noć veštica (Bristol, Birmingem i London), čijim će stanovnicima obezbediti 2.250 besplatnih Haribo paketića bombona nakon što se jave "hitnoj pomoći" po nazivu "TreatLine" 31. oktobra.
Iz kompanije objašnjavaju da ova saradnja sa Gopuff-om dolazi nakon što se potrošnja potrošača u Velikoj Britaniji na konditorske proizvode učetvorostručila poslednjih godina. Trgovački lanac Asda je takođe saopštio da je potrošanja na slatkiše u susret Noći veštica prošle godine procenjena na više od milijardu funti.
Kako bismo ove godine spasili Noć veštica, želimo da pomognemo odraslima da nagrade decu koja se budu trudila oko kostima. "TreatLine" sa Gopuff-om je samo jedan od načina na koji im pomažemo, skidajući pritisak sa odraslih, kako bi i sami imali malo više vremena za zabavu, rekao je Phil Murphy, potpredsednik marketinga za Haribo UK&I.
U Gopuff-u smo posvećeni tome da budemo tu za potrošače kada smo im najpotrebniji. Saradnjom sa Hariboom ove Noći veštica, pomažemo u najvažnijem aspektu ovog praznika tako što obezbeđujemo da odrasli širom Velike Britanija imaju slatkiše spremne za mališane ove posebne noći, rekao je Leon Tang, direktor rasta kompanije Gopuff.
Izvor: Grocery Gazette
Foto: Haribo