Summi1
Summit2

Španija: Lidl smanjuje plastiku u asortimanu ribe

ODRŽIVOST

PL

30.10.2024

Diskonter je najavio planove za lansiranje posuda za ribu u okviru svog asortimana privatne robne marke od 80% reciklirane plastike (rPET).

Korišćenje posuda napravljenih uglavnom od reciklirane plastike ne samo da pomaže u smanjenju otpada, već i sprečava da ovi materijali završe u životnoj sredini, navodi kompanija.

Kompanija procenjuje da će ovim potezom izbeći proizvodnju 2.116 tona devičanske plastike godišnje.

Ova inicijativa je deo Lidlove globalne strategije održivosti REset Plastic, koja se primenjuje od 2017. godine. U okviru strategije, kompanija je posvećena tome da do 2025. godine 100% njene ambalaže bude reciklirano i da 25% plastike koja se koristi u celom asortimanu proizvoda bude reciklirano. 

U Lidlu smo posvećeni optimizaciji naše ambalaže, neprestano tražeći održive alternative koje čuvaju kvalitet i sigurnost naših proizvoda, rekla je Michaela Reischl, direktorka korporativne društvene odgovornosti u Lidlu.

Kompanija je, u poslednjih sedam godina, smanjila upotrebu plastike u svojim korpama za 30%, pored čega je bila i jedan od prvih lanaca koji su ukinuli plastične kese za kupovinu u svojim prodavnicama. Pored toga, diskonter je takođe lansirao ambalažu od 100% rPET-a za vodu privatne robne marke, štedeći 185 tona devičanske plastike godišnje.

Izvor: InStore
Foto: Lidl